پارکت از سری منسوجات چوبی است که با استفاده از چوب درختان مختلف از قبیل راش، افرا، بامبو، گیلاس، بلوط، گردو و غیره طراحی و تولید می شود، و سالهاست به عنوان یک کفپوش جذاب و طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از پارکت برای ویلاها، ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی بسیار متداول شده است. از بزرگترین معایب استفاده از انواع پارکت کف برای ساختمان، مقاومت بسیار پایین آن ها در برابر رطوبت، خراش و ضربه می باشد. انواع پارکت کف پذیرایی دارای بدنه ای چوبی می باشند که رطوبت محیط سبب پوسته پوسته شدن آن ها می شود، و همین امر سبب می شود، این کفپوش ها پیوسته نیاز به ترمیم ، ساب زدن و لاک زدن پیدا کنند، و هزینه های نگهداری آن ها قدری بالاتر از دیگر کفپوش ها باشد، که البته با تولید انواع پارکت لمینت که به پارکت های مصنوعی هم معروف هستند، مسائل فوق تا حدودی برطرف شد، و  فروش پارکت رونق بیشتری گرفت. کیفیت، مقاومت، ضخامت و قطر پارکت، برند سازنده، کیفیت ساخت، نوع چوب و بسیاری موارد دیگر از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت پارکت چوبی می باشد، که مشتریان می توانند متناسب با نوع بوجه خود، نمونه ای از این محصولات را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.

نصب انواع پارکت

نصب انواع پارکت به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از چسب مخصوص پارکت انجام می شود، این محصولات را می توان به روش های مختلفی نظیر هفت و هشت، ستاره ای، مورب، لوزی، جناغی و غیره متناسب با فضای در اختیار و سلیقه افراد نصب نمود. اما روش نصب پارکت لمینت با انواع پارکت های ساده بسیار متفاوت است، این نوع از پارکت ها در لبه های کناری خود دارای شیار هایی هستند که به آن ها کلیک می گویند و باید آن ها را به صورت نر و ماده نصب کرد، از مهمترین مزایای این نوع از پارکت ها برای ساختمان می توان به عایق سازی بهتر کف ساختمان به دلیل کاور زیر پارکت و همین طور عدم وجود جای درز در بین پارکت ها اشاره کرد، البته نصب پارکت بدون آسیب رساندن به کف ساختمان هم از دیگر مزایای نصب پارکت  لمینت می باشد.  عدم ایجاد حساسیت و آلرژی، قابلیت جابجایی، قیمت مناسب، عایق صدا و حرارت، نصب آسان، هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری و بسیاری موارد دیگر از جمله مزایای خرید پارکت به عنوان کفپوش ساختمان می باشد. برای خرید پارکت لمینت چینی به سایت مراجعه کنید. 

خرید پارکت ارزان

در صورت نگهداری صحیح از انواع پارکت و لمینت این محصولات دوام بسیار بالایی دارند و انتخاب آن ها به عنوان کفپوش ساختمان توجیح منطقی دارد، زیرا هزینه های تعمیر و نگهداری آن ها بسیار پایین و مقرون به صرفه می باشد. متقاضیان خرید پارکت ارزان قیمت و با کیفیت برای ساختمان خود می توانند با مراجعه به مراکز معتبر و نمایندگی های فروش آنلاین پارکت محصولات مورد نظر خود را در میان صدها طرح و نقش متنوع انتخاب کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید پارکت در تعداد دلخواه اقدام نمایند.

فروش پارکت با مناسب ترین قیمت

مجموعه معتبر دکورآفیس از معتبرترین و خوشنام ترین مراکز فروش پارکت با مناسب ترین قیمت در برند های معتبر و مطرح داخلی و خارجی می باشد، متقاضیان خرید انواع پارکت با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند در میان صدها نوع پارکت مختلف و متنوع بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند. گارانتی اصالت کالا، قیمت مناسب، ارسال سریع و مطمئن و مشاوره رایگان فروش از جمله مزایایی است که این نمایندگی منتخب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 544
نمایش همه
علاقه مندی ها ()