اکچویتور برقی از جمله قطعاتی است که برای باز و بسته کردن شیر مورد استفاده قرار گرفته می شود. فناوری اکچویتور، قابلیت تبدیل جریان الکتریسیته را به گشتاور دارد و با نصب آن بر روی شیرهای دستی، می توان به صورت کاملاً برقی کنترل نمود. خرید و فروش اکچویتور برقی به دلیل ساختار مکانیکی و اتوماتیکی که به شیرآلات دستی می دهد، رونق یافته است و موجب پیشرفت فناوری ساخت شیرآلات مختلف در صنایع متعددی شده است. هدف اصلی از کاربرد شیر برقی موتوری یا همان اکچویتور برقی آئوما به منظور کنترل جریان مایعات بر حسب دبی می باشد. کاربرد عمدۀ اکچویتور در یک حلقه کنترل اتوماتیک است و بدین صورت امکان باز و بسته و یا درصدی مسیر جریان سیال را ایجاد می کند. برای اطلاع از فروش اکچویتور برقی به سایت مراجعه کنید. 

کاربرد اکچویتور برقی

کاربرد اکچویتور برقی در تمام فرآیندهای صنعتی چون تصفیه خانه ها، کارخانجات، نیروگاه های پتروشیمی، پالایشگاه ها، سیستم های تهویه و تأسیسات، خطوط انتقال سیال و ... می باشد. بنابراین بدین وسیله می توانند گشتاور تولید و ولتاژ ورودی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و به صورت اتوماتیک صورت می گیرد.

نحوۀ کار اکچویتور برقی به مبنای گشتاور تولیدی و ولتاژ ورودی مشخص می شود. معمولاً میزان قدرت عملگرهای اکچویتور برقی را بر اساس سایز شیری که بر روی آن تعبیه می شود، تعیین می کنند و همان فشار سیال درون خط را ایجاد می کند. همانطور که پیش از این به آن اشاره نمودیم، نصب اکچویتور برقی، امکان کنترل درصدی مطابق با میزان ورودی سیگنال آنالوگی 4 الی 20 میلی آمپر را فراهم می کند. در نتیجه بدین صورت می توان بر روی باز و بسته شدن شیر، بیش از گذشته کنترل و نظارت داشت و مزایای این تکنولوژی در برخی از سیستم های خطوط انتقال سیالات به وفور می توان مشاهده نمود.

عموماً شیرهای کنترلی که مجهز به فناوری اکچویتور برقی هستند، به صورت شیر برقی موتوری دو راهه و شیر موتوری سه راهه توزیع می شوند.

خرید و فروش اکچویتور برقی

به طور عمده خرید و فروش اکچویتور برقی بر اساس پارامترهای قدرت گشتاور، سایز و نوع شیر اتصالی به اکچویتور، ON-OFF یا درصدی بودن اکچویتور صورت می گیرد. در گذشته تنها شیرهای دستی مورد استفاده قرار گرفته می شود که امکان کنترل کردن آن ها وجود نداشت و حتماً به صورت دستی باید آنها را باز و بسته و یا به میزان لازم باز می نمودند ولی با پیشرفت تکنولوژی و ورود عملگرهای مکانیکی، امکان کنترل و اتوماتیک کردن فرآیند عملکرد شیرها برای افراد ساده تر شد و بدین وسیله توانستند به میزان قابل توجهی در هزینه های مصرفی صرفه جویی نمود. بنابراین سازمان های صنعتی با تجهیز نمودن سیستم خطوط انتقال سیالات به اکچویتور برقی آئوما، گشتاور و توان جریان سیالات را بهبود ببخشند.برای اطلاع از قیمت قطعات یدکی عملگر های برقی آیوما به سایت مراجعه کنید.

در حال حاضر انواع عملگر صنعتی از جمله خطی، دورانی با زاویه محدود و دورانی پیوسته در بازار عرضه می شوند که به صورت الکتریکی، نیوماتیکی و هیدرولیکی انرژی لازم را برای سیستم کنترل شیر فراهم می کند.

قیمت اکچویتور برقی

قیمت اکچویتور برقی به مکانیزم اتوماتیک و جنس آن بستگی دارد. با توجه به داشتن فناوری پیشرفته در ساخت این نوع عملگرها، کاربرد آنها برای مصارف صنعتی افزایش پیدا کرده است و موجب بهینه سازی در مصرف انرژی شده است. بنابراین تولید کنندگان و صنعت گران قادر خواهند بود که از این تجهیزات در اتوماتیک کردن خطوط انتقالات و تأسیسات مجموعه استفاده نمایند که بسیار کارآمد باشد. استفاده از اکچویتور برقی اتوماتیک به راحتی می تواند امکان کنترل سیستم انتقالات را برای اپراتورها بوجود آورد.

گروه صنعتی برگزیدگان به عنوان یکی از تولیدکنندگان عمده در حوزۀ انواع اکچویتور برقی و عملگرهای اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در سراسر کشور می باشد.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 523
نمایش همه
علاقه مندی ها ()