لودر یکی از ماشین های راهسازی می باشد که با استفاده از آن می توان کار ساخت و ساز را با سرعت بیشتری انجام داد و برای کار هایی که با استفاده از دست امکان انجام آن وجود ندارد مانند حفاری ها بسیار کاربردی می باشد. لودر ها از ماشین های بسیار ضروری در انواع پروژه های عمرانی می باشند. لوازم یدکی لودر بسیار با دوام بوده تا بتواند در زمان کار مقاومت لازم را داشته باشد. لودر دارای بازو های تقریبا کوتاه و جامی بزرگ می باشد. داشتن جام بزرگ به این ماشین این امکان را داده تا بتوان برای جابجایی مصالح از آن استفاده نمود. بازوی لودر امکان بالا و پایین رفتن به صورت عمودی را دارد و می تواند زمین را به خوبی حفاری نماید.برای اطلاع از فروش لوازم یدکی لودر به سایت مراجعه کنید.

انواع لودر با توجه به لوازم یدکی لودر

لودر چرخ لاستیکی

لودر چرخ زنجیری

بکهولودر

لودر چرخ لاستیکی:

این لودر یکی از رایج ترین لودر ها است که میتواند کار را با سرعت بالایی انجام دهد. با استفاده از لودر چرخ لاستیک می توان حفاری و کندن زمین را انجام داد. لودر چرخ لاستیکی کارایی بسیار بالایی داشته و می تواند در زمین های هموار به خوبی کار کند. تنها ایراد این نوع لودر عدم کارکرد مناسب از آن در زمین های ناهموار می باشد. از این نوع لودر به دلیل سرعت بالایش برای پروژه های فوری استفاده می گردد.

لودر چرخ زنجیری:

لودر چرخ زنجیری می تواند در زمین های ناهموار به خوبی کار کند. چرخ های این لودر بسیار مقاوم بوده و میتواند بر روی زمین های گل و لای و سنگی نیز به خوبی حرکت کند. بنابراین این نوع از لودر که مخصوص زمین های خاکی طراحی شده است بر روی آسفالت کارکرد مطلبی ندارد و برای انتقال آن به مکان مورد نظر از تریلر استفاده می کنند. لودر های چرخ زنجیری فشار کمتری را نسبت به لودر های چرخ لاستیکی به زمین وارد می کنند. این لودر ها به دلیل داشتن زنجیر در قسمت چرخ ها خطر ترکیدن لاستیک را ندارند و به همین دلیل توانایی کار بر روی سنگ ریزه ها را دارند. لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری طوری طراحی شده اند که قابلیت حرکت در شیب 60درصد باشند در حالی که لودر های چرخ لاستیکی توانایی این کار را ندارند. یکی از معایب این لودر داشتن سرعت پایین تر نسبت به نمونه ی چرخ لاستیکی آن می باشد.  برای اطلاع از  قیمت لوازم یدکی لودر هپکو به سایت مراجعه کنید. 

بکهولودر:

بکهولودر ها لودر هایی با حجم کمتری می باشند که دارای بیلی در قسمت پشتی خود می باشند. لوازم یدکی لودر در این  نوع بسیار متفاوت با انواع دیگر است. این لودر ها هم کار لودر و هم بیل را می توانند اجرا نمایند. دوکاره بودن بکهو لودر باعث استفاده ی بسیار از آن شده است. از بکهولودر برای کار های کوچک تر که نیاز به بیل و لودر را در کنار هم دارند استفاده می شود.

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در حال گذر از کنار پروژه ی ساخت و سازی بوده اید و لودر را در آن مکان مشاهده کرده اید. لودر پر کاربرد ترین ماشین ها در ساخت و ساز ها می باشد که در اندازه های مختلفی تولید می شود. این ماشین با استفاده از بازو و جام بزرگش می توان کار های بسیاری را انجام دهد.

کاربرد لوازم یدکی لودر

با استفاده از لودر می توان کار های بسیاری از جمله خاک ریزی، حفاری ، کندن کانال و... را انجام داد. همین طور با استفاده از لودر به دلیل لوازم یدکی لودر ویژه اش می توان مصالح را جابجا نمود. فروشگاه سرویس قطعه انواع لوازم یدکی لودر را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می کند.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()