کلر زن یکی از مهمترین دستگاه هایی است که با هدف از بین بردن باکتری و میکروب های داخل آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. کلیریناتور گازی، کلرزن گازی و کلرزن مایع از جمله رایج ترین دستگاه های کلرزن می باشد که مزایای میکروب زدایی دارد. همانطور که می دانید باکتری های متعددی در داخل آب رشد می کند که برای جلوگیری از رشد آنها و از بین بردن خطرات انتقال بیماری نیاز به استفاده از کُلر دارد. لذا تولید دستگاه کلرزن  موجب شده تا مجموعه های مختلف بتوانند از مزایای این دستگاه جهت افزودن اتوماتیک کلر به آب استفاده کنند. در حال حاضر خرید کلرزن به عنوان یکی از دستگاه های ضروری برای برخی از صنایع محسوب می شود که در ادامۀ مقاله به آنها می پردازیم. کاربرد کلر به وسیلۀ دستگاه کلریناتور، به عنوان یکی از روش های پر مصرف به حساب می آید که کاربرد عمدۀ آن برای ممانعت از آثار سمی ناشی از دستگاه کلرزن به آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. مصرف ترکیب آمونیاکی که در کُلر مورد استفاده قرار گرفته می شود برای ضدعفونی کردن آب می باشد. برای خرید دستگاه کلرزن  به سایت مراجعه کنید. 

خرید کلرزن

استخر یکی از مهم ترین مکان هایی است که افراد مختلف به منظور شنا کردن از آنجا استفاده می کنند. لذا به دلیل آلودگی های باکتریالی و قارچی که ممکن است در داخل آب رشد داشته باشد و به انسان ها انتقال پیدا کند، از این رو برای ضدعفونی کردن آب از محلول کُلر استفاده می شود. بنابراین استفاده از دستگاه کلرزن به عنوان یکی از اصلی ترین دستگاه هایی است که در بخش تأسیسات تصفیه و گندزدایی آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدین وسیله می توانند درصد PH آب را تحت کنترل داشته باشند و عمل ضدعفونی کردن آب را به صورت کاملاً مکانیزه انجام دهند.

لازم به ذکر است که عملیات کلرزنی برای مخزن آب آشامیدنی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. البته میزان درصد افزودن کُلر به مخازن آب بر حسب میزان ورودی دبی آب تنظیم می شود. به این وسیله می توانند از این موقعیت در جهت گندزدایی آب استفاده می کنند. میزان ph تأثیر مستقیم بر روی میزان کلرزنی آب دارد. تا بدین وسیله بتوانند عملیات ضد عفونی را در محیط های اسیدی و همچنین قلیایی انجام داد. اجرای کلرزنی در محیط اسیدی بهتر از قلیایی است که میزان ph بالای کلر باقی می ماند و این مسئله موجب می شود که زمان بیشتری در در داخل آب باقی بماند و واکنش پذیری بالایی داشته باشد. در نتیجه بدین صورت می توانند زمان بیشتری آب را بصورت ضدعفونی شده نگهداری کنند. نکتۀ قابل توجه دیگری که در رابطه با افزایش ماندگاری آب کلر دارد، داشتن دمای حرارت بالا می باشد. برای خرید پکیج تزریق کلر به سایت مراجعه کنید. 

میزان ph آب، درجۀ حرارت آب، غلظت و مدت زمان تماس کلر و شرایط آب از جمله عواملی است که برای گندزدایی آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. به این ترتیب از مزایای دستگاه های کلرزن استفاده می شود تا بتوانند از رشد باکتری و میکروب های موجود در آب جلوگیری کنند. هنگام استفاده از کلر، نباید به هیچ عنوان مواد معلق در آب وجود داشته باشد چون میزان خاصیت کلر را کاهش می دهد و موجب کدر شدن آب می شود. دوز مشخصی از کلر به آب تزریق می شود که در کلریناتور مایع به کار برده می شود و هر نیم ساعت یکبار تست کیت هایی برای سنجش میزان کلر آب استفاده می شود.

با توجه به کاربرد گسترده ای که این دستگاه دارد، قیمت دستگاه کلرزن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش نیز به عنوان یکی از شرکت های صنعتی که در حوزۀ فروش دستگاه های تصفیه آب و کلرزنی در تهران فعالیت دارد و امکان سفارش اینترنتی را برای مشریان فراهم نموده است.

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 454
نمایش همه
علاقه مندی ها ()