چرخ گوشت خانگی چیست:

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با چرخ گوشت خانگی توضیح دهیم. قبل از این که به توضیح و کاربرد های این وسیله بپردازیم. بهتر است که با عملکرد این دستگاه بیشتر آشنا شویم. چرخ گوشت های خانگی مانند هر وسیله ی دیگری در آشپزخانه می توانند به آشپز و یا خانم خانه کمک بسزایی نمایند. از مهم ترین عملکرد چرخ گوشت ها خرد کردن یا به عبارتی چرخ کردن گوشت، مرغ، ماهی، حبوبات، مغز ها و غیره می باشد. البته بعضی از خانم های با سلیقه برای درست کردن ترشی مواد مورد نظر خود را توسط این وسیله خرد و چرخ می کنند. عملکرد این دستگاه بسیار ساده بوده اما کاربرد آن بسیار فراوان است. به طوری که تیغه های سه بخشی تیزی در کنار هم قرار می‌ گیرند و به سرعت می چرخند. شما از طریق لوله ی هدایت کننده، مواد مورد نظر را روی این تیغه ها ریخته و مسلماً تمام این مواد خرد و له می ‌شود. هم چنین از سوراخ های کوچکی که در درب خروجی چرخ گوشت قرار گرفته خارج می شود. عمل له کردن توسط تیغه ها و عمل فرم دادن توسط درب خروجی صورت می‌ گیرد. همه ی ما در طول زندگی خود چرخ گوشت های متفاوتی را دیده و یا با آن ها کار کرده ایم. چرخ گوشت های صنعتی با چرخ گوشت های خانگی بسیار متفاوت هستند و تفاوت آن ها در مقاله های بعدی برای شما شرح داده خواهد شد.  برای خرید چرخ گوشت خانگی به سایت مراجعه کنید. 

برای طبخ بسیاری از غذا ها چرخ‌ گوشت های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله مهمترین این غذا ها غذا های گوشتی می باشند. البته برخی از غذا های گیاهی مانند فلافل، سمبوسه، فسنجان و غیره به چرخ گوشت نیاز دارند. اصلی ترین بخش درست کردن فلافل خرد کردن نخود های خیس شده توسط چرخ گوشت خانگی می باشد. چرخ گوشت ها دارای قابلیت تنظیم میزان خرد کردن مواد غذایی هستند. در واقع می توان تیغه های آن ها را تعویض نمود و اندازه خرد شدن مواد را تغییر داد. از طرف دیگر شما برای این که مواد غذایی را به طور کامل خرد یا له کنید، نیاز دارید که دو بار مواد را در چرخ گوشت قرار داده و چرخ کنید.برای اطلاع از فروش چرخ گوشت به سایت مراجعه کنید. 

ویژگی های چرخ گوشت خانگی:

چرخ گوشت خانگی معمولاً دارای اندازه ای کوچک تر و قدرت موتور کم تری نسبت به چرخ گوشت های قصابی، صنعتی و غیره می باشد. روزانه استفاده از این وسیله به ندرت صورت می گیرد، به همین دلیل نیاز به موتور قوی ندارد. تیغه های چرخ گوشت مهم ترین بخش این وسیله می باشند. در واقع تمام اجزای این چرخ گوشت خانگی دست به دست هم می ‌دهند تا تیغه ها به سرعت بچرخند و مواد غذایی را خرد کنند. تیغه ها معمولاً از جنس استیل بوده و علت استفاده از فلز استیل در تولید تیغه ها، ضد زنگ بودن آن ها می باشد. در واقع از آن جایی که تیغه های چرخ گوشت خانگی به طور مستقیم با مواد غذایی در ارتباط هستند و رطوبت و آب مواد غذایی در تماس مستقیم با آن می باشد، لذا احتمال زنگ زدن و پوسیدگی این جزء بسیار زیاد است. از این رو از استیل برای ساخت آن استفاده می نمایند. از طرفی دیگر استیل دارای وزن کم تری بوده و چرخش و آن بسیار پر سرعت تر می باشد. در صورتی که تیغه های چرخ گوشت خانگی تیزی خود را از دست بدهند یا به اصطلاح کند شوند. شما می توانید آن ها را توسط تعمیرگاه تیز نموده یا این که به تعویض آن بپردازید. قابلیت تعویض تیغه می تواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد. اکثر چرخ گوشت های خانگی از بدنه ی تمام استیل ساخته شده ‌اند. استیل مقاومت زیادی در برابر ضربه، رطوبت، بخار و غیره به این وسیله می دهد.

    فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 347
نمایش همه
علاقه مندی ها ()