سیستم تاسیسات سرمایشی و گرمایشی یا در اصلاح تمامی اجزاء الکترومکانیکی در محلی از ساختمان به اسم موتورخانه جمع شده اند، و دود حاصل از احتراق، ذرات و دود ناشی از کارکرد بویلر ها را از طریق دودکش موتورخانه به بیرون از ساختمان انتثقال می دهند. سالهاست که از تولید و ساخت انواع دودکش می گذرد، اما گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی در تولید و طراحی این وسیله تاثیری نداشته است، و  همچنان کلاهک های حلبی و فلزی را می توان بر بام تمامی منازل و ساختمان های کوچک و بزرگ مشاهده کرد. اساس کار تمامی دودکش ها بر پایه اختلاف فشار بین دو نقطه می باشد، در  انواع دودکش موتورخانه فشار بالایی نسبت به فشار پاینی بسیار کمتر است، که این جریان مدام کمک می کند تا دود حاصل از احتراق وسایل الکترومکانیکی موجود در موتورخانه به راحتی به سمت خروجی حرکت کند، و در محیط افراد با دودگرفتگی و خفگی مواجه نشوند، بنابر این استدلال می توان گفت هرچقدر ارتفاع دودکش افزالیش پیدا کند اختلاف فشار هم بیشتر می شود. برای سفارش دودکش موتورخانه  به سایت مراجعه نمایید. 

تمامی افراد فعال در زمینه تاسیسات ساختمان همواره در تلاش هستند تا با انتخاب و خرید دودکش موتورخانه با ارزان ترین قیمت بتوانند علاوه بر کاهش هزینه های جاری تاسیسات ساختمان، از بابت کیفیت و دوام این محصول نیز اطمینان خاطر داشته باشند، زیرا انتخاب صحیح این وسیله در سلامت افراد ساختمان تاثیر زیادی دارد. دودکش موتورخانه بر خلاف دیگر دودکش ها که از چند قطعه فلزی تشکیل شده اند، از متریال خاصی در ساخت آن ها استفاده می شود، و میزان فشاری که موتورخانه به آن ها منتقل می کند از مهمترین عواملی است که در انتخاب دود کش ها بسیار اهمیت دارد. وسعت و پیچیدگی موتورخانه در ساختمان های مختلف برحسب تعداد وسایل الکترومکانیکی موجود در آن ها می باشد، و همین طور میزان فشار، حرارت و دمای حاصل از موتورهای احتراقی در آن ها متغیر می باشد، که متصدیان این امر و فعالان صنعت تاسیسات در انتخاب دودکش موتورخانه مناسب باید مد نظر قرار دهند. برای سفارش شوت نخاله از طریق لینک اقدام نمایید. 

 دودکش موتورخانه از سری تجهیزات و اتصالاتی است که باید توسط تکنیسین ها در بازه های زمانی مشخص، خصوصا در فصل سرما چک شود تا در سیستم داخلی موتور ها و کارکرد بویلر اختلالی به وجود نیاورد، این وسیله مهم و کاربردی دارای ساختمانی سبیار ساده می باشد. دود کش موتورخانه از اجزاءی نظیر لوله راسته یک تکه، زانو و تبدیل سه راهی می باشد، که باید سایز و ابعاد آن ها مطابق و اندازه با دهانه ی دودکش باشد، و از نظر قطر و ضخامت لوله قادر به تحمل فشار و حرارت بالای موتور خانه باشد، و در اثر برخورد حرارت لوله های آن ذوب نشوند. متخصصین تاسیسات ساختمانی و این گونه سیستم ها برای تعین ابعاد و قطر دودکش موتورخانه در ابتدا فاکتورهایی نظیر ارتفاع ساختمان، ظرفیت حرارتی بویلر مورد نظر، حرارت دود خروجی، درجه حرارتی محیط، فشار محیط و فشار خروجی دود بویلر را مورد بررسی قرار می دهند، تا بتوانند مناسب ترین دودکش موتورخانه را در میان صدها نوع دودکش انتخاب نمایند. این دودکش ها را باید به صورت کاملا مستحکم و استوار در پشت بام ساختمان ها نصب نمود، تا در برابرباد و طوفان تغییر حالت ندهند و مقاومت کافی داشته باشند. قیمت دودکش موتورخانه بر حسب ضخامت و جداره ورقه های استفاده شده در آن و همین طور جنس آن ها محاسبه و قیمت گذاری می شود، که در مقایسه با دیگر تجهیزات موتورخانه می توان گفت بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشند.

شرکت معتبر نخستین کار از معتبرترین مراکز فروش دودکش موتورخانه با مناسب ترین قیمت در کشور می باشد، علاوه بر این تیم مجرب و حرفه ای این مجموعه آمادگی انجام نصب دودکش موتورخانه را برابی تمامی ساختمان های بزرگ با سیستم های پیچیده سرمایشی و گرمایشی را دارند، برای اطلاع از شرایط نصب و فروش این تجهیزات می توان به سایت اینترنتی این مرکز مراجعه کرد.

 

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس : 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()