فروش اقساطی کرمان موتور و نحوه فروش آن:

کرمان ‌موتور یکی از شرکت ‌های خودرو سازی معروفی بوده که به  تولید و فروش خودرو های بسیار زیادی می پردازد. اگر شرکت خودرو سازی کرمان موتور را می شناسید، احتمالاً با فروش اقساطی کرمان موتور نیز آشنایی دارید. این شرکت سال های بسیار زیادی است که تاسیس شده و تقریباً می ‌توان سال تاسیس آن را سال ۶۹ دانست. این شرکت جزو شرکت هایی است که بیشتر به تولید خودرو های با کیفیت پرداخته که برای این خودرو از قطعات خارجی مرغوب و بهترین متریال استفاده خواهد شد و برای تولید محصولات خود قطعاتی را از کشور های دیگر وارد کرده و آن ها را مونتاژ خواهد کرد. در این شرکت همه خودرو هایی که به تولید و یا مونتاژ می پردازد را شامل شرایط فروش اقساطی کرمان موتور کرده است. حتی خودرو هایی که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند نیز توسط این شرکت تحت شرایط فروش اقساطی کرمان موتور قرار گرفتند. البته این شرایط می ‌تواند به افراد بسیار کمک کند تا به خرید خودرو های بسیار با کیفیت بپردازند. افرادی که از وضعیت مالی بدی برخوردار نبوده و قادر هستند به خرید خودرو های بالاتری نسبت به خودرو های میان رده بپردازند، می ‌توانند تحت این شرایط قرار گرفته و به خرید خودرو های لوکس نامبرده شده بپردازند.برای اطلاع از فروش اقساطی محصولات کرمان موتور  به سایت مراجعه نمایید.

سایر اطلاعات در مورد فروش اقساطی کرمان موتور:

همان طور که گفته شد، کرمان موتور از شرکت‌ های خودرو سازی داخلی است که برای فعالیت های خود با شرکت های خارجی رابطه داشته و به قطعات آن ها مرتبط و وابسته به آن ها می باشد. زیرا برای تولید خودرو های لوکس از این قطعات استفاده می ‌کنند. قیمت خودرو هایی که کرمان موتور تولید می کند نسبت به خودرو های تولید شده در شرکت ایران خودرو و یا سایپا بالاتر بوده و همچنین از کیفیت بالاتری نیز نسبت به آن ها برخوردار است. به همین دلیل افراد خاصی قادر به خرید این گونه خودرو ها هستند ولی شرکت کرمان موتور برای تسهیل در خرید این افراد و فروش بیشتر محصولات خود به اقشار بیشتری از مردم جامعه خودرو های خود را تحت شرایط فروش اقساطی کرمان موتور به فروش می ‌رساند. به این منظور خریداران می‌ توانند با درصد کمتری از قیمت کلی خودرو در ابتدا به صورت نقدی پرداخت کرده و آن را به صورت پیش پرداخت به شرکت هنگام ثبت نام ارائه دهند. بعد از تحویل خودرو نیز اقساط این شرکت آغاز شده و خریدار باید طبق موعد مقرر نسبت به پرداخت آن ها اقدام نماید. برای اطلاع از خرید اقساطی خودرو های داخلی به سایت مراجعه کنید.

می ‌توان گفت این شرایط باعث شده است افراد زیادی بتوانند به خرید این خودرو ها بپردازند. این شرکت می تواند در مورد مقرر شده خودرو را به خریدار تحویل داده و در پایان اقساط نیز مالکیت این خودرو را به نام فرد انتقال دهد. اقساط فروش اقساطی کرمان موتور نیز به صورت کوتاه مدت و یا بلند مدت بوده و اقساط آن از یک سال بیشتر بوده و حداقل ممکن است تا ۳۰ ماه و یا بیشتر فرد بتواند به پرداخت بدهی های خود بپردازد. خودرو های تولید شده توسط این شرکت ارزش خرید را داشته و با خرید آن ها می توان از دارا بودن خودرویی مطمئن و دارای ایمنی و همچنین خودروی لوکس و زیبا بهره برد.

مجموعه سایا خودرو از مراکز معتبر فروش خودرو به صورت نقد و اقساط می باشد. این مرکز در راستای جلب رضایت مشتریان خود بهترین خدمات رسانی را انجام می دهد. 

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 347
نمایش همه
علاقه مندی ها ()