مزیت های خرید اقساطی خودرو:

با توجه به پیشرفت روز افزون خودرو ها و با استفاده از سیستم‌ های هوشمند در خودرو ها افراد زیادی هستند که تمایل به خرید خودرو های جدید دارند ولی مشکل نقدینگی داشته و نمی توانند مقدار پول زیادی بپردازند تا بتوانند انواع خودرو را خریداری کنند. به همین علت شرکت‌ های خودرو سازی مختلفی مانند کرمان موتور، سایپا، ایران خودرو و شرکت ‌های دیگری روش هایی برای فروش محصولات تولیدی خود قرار دادند که به آن خرید اقساطی انواع خودرو خواهند گفت. خرید اقساطی خودرو در زندگی های امروزی بسیار پر کاربرد بوده و می ‌تواند به افراد مختلف کمک کند تا به راحتی به خرید ماشین بپردازند. از مزیت های این روش این است که فرد می ‌تواند خودرو های مورد علاقه خود را که قادر نیست به خرید آن ها بپردازد تهیه نماید. خصوصاً خودرو های داخلی که اولاً دارای تعداد کمی نبوده و دوم این که دارای قیمت بالایی می باشند و با افزایش قیمت دلار و تحریم هایی که در ایران وجود دارد قیمت آن ها روز به روز درحال گران ‌تر شدن است.

از خودرو های داخلی می توان به پژو، پراید، سمند، دنا، ۲۰۶، ۴۰۵، پارس و غیره اشاره نمود که هر کدام از آن ها دارای تیپ ها و انواع مختلفی می باشند. مثلاً دنا دارای مدل دنا معمولی، دنا پلاس و دنا توربو شارژ پلاس می باشد که اگر فردی بخواهد به خرید آن بپردازد باید قیمت بالایی را پرداخت کند، ولی با خرید اقساطی خودرو که توسط شرکت ایران خودرو در اختیار خریداران قرار گرفته است، افراد با پرداختن میزان کمی از هزینه کلی خودرو می توانند آن را مدتی بعد دریافت کرده و از آن استفاده نمایند. البته باید گفت ممکن است در خرید اقساطی خودرو تحویل خودرو ها به تعویق افتاده و مدتی دیرتر به دست خریداران برسد. ولی این روش باز هم در میان روش های دیگر خرید خودرو مانند گرفتن تسهیلات یا وام از شرکت های خودرو سازی و بانک ها بهتر است. برای اطلاع از فروش اقساطی انواع خودرو های خارجی  به سایت مراجعه کنید. 

دیگر مزایای خرید اقساطی خودرو:

همان طور که گفته شد خرید اقساطی خودرو دارای مزایای بسیاری است که می ‌توان به خرید خودرو با بودجه کمتر از بودجه مورد نیاز واقعی برای خرید خودرو اشاره نمود. از مزیت های دیگر آن این است که می توان با بودجه کمی مدل دلخواهی از خودرو های داخلی را انتخاب کرده و به خرید آن پرداخت. البته فردی که قصد خرید خودرو های مدل بالاتر را داشته باشد، باید بتواند بعد از تحویل گرفتن خودرو به پرداخت اقساط به موقع آن بپردازد .از مزیت های دیگر خرید اقساطی خودرو این است که فرد می تواند با پرداخت هزینه اولیه یا همان پیش پرداخت صبر کرده تا زمانی که خودرو در قرعه کشی به نام وی در بیاید و پس از تحویل گرفتن خودرو می ‌تواند به پرداخت اقساط بپردازد و این خود می تواند مزیت بزرگی باشد. زیرا در فواصل زمانی بین پرداختن پیش پرداخت یا هزینه اولیه و تحویل گرفتن خودرو ممکن است مدتی طول بکشد و فرد کاملاً آمادگی خود را برای پرداخت اقساط به دست خواهد آورد. زمان تحویل گرفتن توسط فرد، کاملاً نسبت به آن حق مالکیت داشته و حتی قادر به فروش آن نیز خواهد بود.

از دیگر مزیت های خرید اقساطی خودرو این است که بعد از تحویل گرفتن خودرو اقساطی که شروع می شود دارای مدت زمان متفاوتی نسبت به شرکت مورد نظر است. که در شرکت های خودرو سازی مختلف ممکن است کوتاه مدت اقساط پرداخته شود و یا ممکن است شرکت روش بلند مدت را برای پرداخت اقساط انتخاب نماید که مسلما روش کوتاه مدت دارای نرخ اقساط بیشتری خواهد بود. مزیت دیگر دریافت خودروی صفر بوده که علاوه بر راحت بودن در خرید، بدون هزینه تعمیر و یا تعویض قطعات به دست خریدار خواهد رسید.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 346
نمایش همه
علاقه مندی ها ()