فروش اقساطی خودرو دارای چه معایبی است؟

همان طور که می ‌دانید فروش اقساطی خودرو دارای مزایای بسیاری است و به همین دلیل است که  خریداران بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد. ولی  این نوع فروش خودرو دارای معایبی نیز می باشد که در این مقاله در مورد معایبی که فروش اقساطی خودرو می تواند داشته باشد اطلاعاتی را ارائه خواهیم داد. همانطور که می دانید در سال ‌های اخیر شاهد افزایش بی ‌بدیل قیمت دلار بوده ایم و در نتیجه ارزش پول کشور ما روز به روز در حال کاهش است. علاوه بر این بسیاری از کشور ها علیه ایران تحریم هایی را اعمال کرده که باعث وارد نشدن محصولاتی مانند قطعات خودرو به داخل کشور شدند به همین دلیل شرکت های خودرو سازی مختلف برای تولید خودرو های خود به اجبار از قطعات چینی و یا قطعات ایرانی که ساخت کشور است می ‌پردازند، که البته باید گفت این قطعات دارای درجه بندی های مختلفی بوده ولی برای خودرو های داخلی کشور تماماً از قطعاتی استفاده می ‌شود که مرغوبیت نداشته و در نتیجه خودرو نیز دارای کیفیت بالایی نخواهد بود. برای اطلاع از خدمات فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

به همین دلیل با گذشت زمان هر چه خودرو های بیشتری ساخته می شود شاهد بی کیفیت شدن این خودرو ها خواهیم بود. می توان به جرات گفت خودرو هایی که در دهه های قبل توسط ایران و یا کشور های دیگر ساخته شده ‌اند دارای کیفیت بسیار بالاتری بوده و هم اکنون نیز در خیابان ها می توانیم شاهد این خودرو های از رده خارج شده ولی با کیفیت باشیم. به همین علت شاهد استفاده این خودرو ها توسط برخی افراد بوده ‌ایم و می بینیم که این افراد خودرو های قدیمی از رده خارج شده را نسبت به خودرو های جدید ترجیح خواهند داد. پس می ‌توان یکی از معایب این روش فروش خودرو اقساطی را بی کیفیت بودن خودرو های ساخته شده توسط کشور دانست. البته خودرو های با کیفیتی نیز توسط آن شرکت های داخلی که تولید و ساخته می ‌رود که تعداد آن ها محدود بوده و فشار زیادی از مردم قادر به خرید آن ها نخواهد بود.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی سایپا  به سایت مراجعه کنید.

سایر معایب فروش اقساطی خودرو:

یکی دیگر از معایبی که می توان برای فروش اقساطی خودرو نام برد این است که ممکن است برخی دلالان و یا افرادی که در این زمینه سود جو می باشند شرکت های برای فروش اقساطی خودرو با برند مختلف تاسیس نموده و نسبت به فروش خودرو اقدام نمایند که به نوعی کلاه برداری بوده و ممکن است خریداران زیادی سرمایه خود را از دست بدهند. به خصوص بیشتر خریدارانی که توسط این شرکت ها به خرید خودرو می پردازند. اقشار کمی از مردم بیش تر از چند درصد به صورت نقدی قادر نیستند به خرید خودرو های صفر بپردازند و مجبور هستند به این شرکت ها اعتماد کرده و به خرید خودرو های اقساطی اکتفا کنند که البته برای تحویل خودرو های خود مجبور هستند مدت بسیار زیادی را نیز تحمل کرده تا خودروی خود را به دست بیاورند و سوء استفاده تا کلاه برداران در این زمینه می ‌تواند اندک سرمایه هایی که این افراد دارند را کاملا از بین ببرند. همانطور که گفته شد به تعویق افتادن تحویل خودرو ها که در ماه های اخیر شاهد این اتفاق در فروش اقساطی خودرو های مختلف در شرکت های خودرو سازی بودیم. که خود می ‌تواند به نوعی معایب بزرگی باشد هر چه تحویل خودرو ها به خریداران به تعویق بیفتد باید مطمئن بود برای ساخت این خودرو ها از قطعات بی کیفیتی نسبت به قطعات قبلی استفاده شده است. زیرا در کشور ما هر لحظه قیمت قطعات مختلف مربوط به خودرو بالاتر رفته و ممکن است برخی از شرکت ها برای کاهش ضرر خود برخی از قطعات را از خودرو حذف نموده و یا برخی از قطعاتی که جزو لاینفک خودرو می باشند را آپشن خودرو محسوب کنند و بابت آن ها قیمت خودرو را به میزان بالاتری برسانند.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()