زیبایی و آراستگی فضای داخلی منازل و ساختمان های اداری و تجاری از مهمترین جاذبه هایی هستند، که در روحیه افراد تاثیر بسیار زیادی دارند، و این مفهوم در اوسط قرن بیستم بیشتر مورد توجه عموم قرار گرفت، که به آن دکوراسیون داخلی می گویند. چیدمانی هنرمندانه با توجه به تمامی جزئیات و ریزه کاری های موجود در ساختمان را می توان در شمار وظایف دکوراتورها قرار داد، که برای انجام آن باید قواعد و قوانین طراحی را به درستی به مرحله اجرا برسانند، تا به هدف طراحی دست پیدا نمایند. توجه به هارمونی رنگ های دیوارها و کف ساختمان و دیگر اثاثیه و اجزاء ساختمان یکی از مهمترین مواردی است که باید دکوراتورها در نظر بگیرند، تا فضای داخلی ساختمان را به بهترین حالت ممکن طراحی نمایند. دکوراسیون داخلی منزل دواقع  واسطی است بین علم معماری و طراحی داخلی ساختمان، که هدف آن تغییر سبک وکوراسیون  با طراحی و بهینه سازی فضای داخلی ساختمان ها می باشد. با کوچکتر شدن واحدهای ساختمانی کار افراد در طراحی و دکوراسیون داخلی قدری سخت تر شد، اما طراحان و دکوراتور های داخلی با معرفی سبک مینیمال به خوبی این مسئله را مدیریت کردند و هنر آن ها را در  طراحی دکوراسیون داخلی منزل کوچک و واحد های ساختمانی نقلی به خوبی می توان مشاهده کرد.

هدف از اجرای دکوراسیون داخلی

هدف از اجرای دکوراسیون داخلی در ساختمان های مختلف مسکونی، تجاری، اداری، مجتمع ها و غیره متفاوت می باشد، برای مثال کاربرد دکوراسیون فروشگاه ها و مراکز تجاری مختلف، جلب توجه و جذب مشتریان می باشد، اما در فضاهای عمومی مترو، استفاده درست از فضا و کاربری کردن محیط برای مردم می باشد، این در حالی است، که در دکوراسیون داخلی منزل بیشتر به جنبه های جذابیت، زیبایی، بهینه سازی فضا و آرامش محیط توجه می شود. تعیین قیمت دکوراسیون داخلی ساختمان به فاکتورهای بسیار زیادی از جمله مساحت، نوع طراحی، متریال مصرفی، سبک دکوراسیون و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد، و معمولا در بازسازی های جزئی بخشی از ساختمان مانند دکوراسیون داخلی آشپزخانه و یا دکوراسیون داخلی پذیرایی بسیار کمتر از تمام ساختمان می باشد، و مشتریان با توجه به هدف طراحی، بوجه شخصی و سبک دلخواه مورد نظر خود، دکوراسیون تمام یا بخشی از ساختمان خود را تغییر می دهند.برای اجرای دکوراسیون تجاری به سایت مراجعه کنید.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

انواع سبک های دکوراسیون داخلی را می توان مانند سبک های معماری در دسته بندی های مختلف از قیبل سبک های مراکشی، مصری، ژاپنی، مدرن، کلاسیک، ماوریک، مینیمال، فرانسوی و غیره قرار داد، که هر کدام  آن ها از تمدن، تاریخ، آداب و رسوم و جغرافیای ملت های مختلف ایده برداری شده اند، و در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارند، که در میان آن ها سبک های کلاسیک و مدرن بیشترین مخاطبان را دارند. سبک کلاسیک از قدیمی ترین سبک های طراحی است، که معمولا تمامی افراد جامعه از طرفداران آن هستند، و از مهمترین محدودیت های اجرایی آن می توان به هزینه های بسیار بالای دکوراسیون داخلی منزل اشاره کرد، زیرا برای طراحی و دکور ساختمان هایی با سبک کلاسیک اغلب از وسایل دست ساز و چوبی استفاده می شود، این سبک برای ساختمان های بزرگ و بالای 80 متر استفاده می شود. قبل از اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان باید خواسته ها و علایق خود را به همراه بوجه پروژه مشخص نماید، تا دکوراتورها با استفاده از داده های دریافتی از شما بهترین خروجی ممکن را به نمایش بگذارند.

دکوراسیون داخلی با مناسب ترین قیمت

مجموعه معتبر معماری و طراحی داخلی هیرادانا از مجرب ترین مراکز اجرای دکوراسیون داخلی با مناسب ترین قیمت می باشد، و در تمامی مدت فعالیت خود توانسته با ارائه جدیدترین و به روز ترین ایده های طراحی و دکور ساختمان ها، اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. برای مشاهده نمونه کارهای این مجموعه مجرب می توان به سایت هیرادانا مراجعه کرد، و در صورت تمایل پروژه های دکوراسیون داخلی اداری و مسکونی خود را به این مرکز سپرد.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 403
نمایش همه
علاقه مندی ها ()