بازسازی ساختمان به فرایند نوسازی سازه های قدیمی به منظور تعمیر و مرمت آن ها و یا تغییر سبک طراحی داخلی آن صورت می گیرد، که سبب می شود افراد در محیط زندگی خود احساس شادی و آرامش بیشتری داشته باشند، و با صرف کمترین هزینه بتوانند محیط زندگی رویایی و ایده آل خود را طراحی نمایند. نحوه و شیوه ی اجرای بازسازی ساختمان های مسکونی با ساختمان های تجاری و ویلاها بسیار متفاوت است، زیرا هدف بازسازی و تعمیرات ساختمان در نحوه ی اجرای آن ها بسیار  تاثیر گذار است، و مسیر اجرایی پروژه را به کل تغییر می دهد، به عنوان مثال در بازسازی ساختمان های اداری علاوه بر جلب و جذب مشتریان با استفاده از طراحی های گرافیکی و بصری از قبیل رنگ آمیزی و کاغذ دیواری باید به تعداد پرسنل شرکت، محل قرار گیری آن ها، اتاق مدیریت، راحتی و آرامش کارکنان با رعایت اصول ارگونومی بدن و تهیه تجهیزات لازم در این باره نیز به طور ویژه ای توجه نمود. توجه به نظرات مشتریان، بوجه اختصاص یافته و هدف پروژه از مهمترین پارامترها در بازسازی ساختمان های قدیمی می باشد، و معمولا دکوراتورها و مهندسین ساختمان ها با توجه به این موارد و تلفیق آن ها با سبک های مختلف معماری و طراحی داخلی ساختمان اقدام به ارائه ایده ها و نظرات خود می نمایند، تا بتوانند علاوه بر جلب نظر مشتریان، بهترین خروجی را نیز به عنوان نمونه کارهای خود به نمایش بگذارند.

قیمت بازسازی ساختمان

قیمت بازسازی ساختمان اداری نیز مانند تمامی مشاغل خدماتی و اجرایی به کیفیت کار انجام شده و متریال مصرفی آن بستگی دارد، برای مثال هزینه بازسازی ساختمان های کلنگی و فرسوده به دلیل تغییرات سازه ای اساسی که در آن ها اتفاق می افتد مانند تعویض سیستم تاسیسات و غیره بسیار بالاتر از بازسازی ساختمان ها با هدف تغییر دکوراسیون داخلی آن ها می باشد، البته متراژ سازه، سبک های طراحی و بازسازی و تعداد تیم بازسازی و زمان اجرا نیز در تعیین قیمت بازسازی ساختمان بسیار موثر می باشند.

بازسازی ساختمان چیست؟

در جواب سوال بازسازی ساختمان چیست؟ جواب های بسیار متنوعی به تعداد اهداف پروژه های مختلف بازسازی وجود دارد، برای مثال بازسازی ساختمان های قدیمی معمولا با دو هدف نوسازی و تغییر طراحی داخلی و دکوراسیون انجام می شود، که البته در برخی مواقع نیز می توان هر دو موضوع را با هم پیش برد. بازسازی ساختمان در تمامی پروژه های مسکونی تمامی قسمت های داخلی و خارجی سازه ها را از جمله نمای ساختمان، راه پله ها، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق خواب و سالن پذیرایی را در بر می گیرد، و  طراحان و مهندسین ساختمانی با مشاهده محل پروژه و بوجه اختصاص یافته مشتریان بررسی های آماری و تحلیلی خود را در زمینه طراحی و نقشه کشی آغاز می کنند، تا بتوانند بهترین پلان ها و مدل های شبیه سازی شده از بازسازی ساختمان با کامپیوتر را به صورت کاملا دقیق و اصولی متناسب با اهداف پروژه، بوجه و نظرات مشتریان به اجرا برسانند.

بازسازی ساختمان با ارزان ترین قیمت

شرکت های بسیار زیادی در زمینه ارائه خدمات طراحی و بازسازی ساختمان با ارزان ترین قیمت در حال فعالیت هستند، که اولویت خود را روی نظرات، بوجه و اهداف پروژه قرار می دهند، تا با استفاده از خلاقیت و نوآوری خود بتوانند بهترین طرح ها و نقشه های بازسازی ساختمان را در بالاترین سطح کیفی به نمایش بگذارند، که از مجرب ترین آن ها می توان به گروه طراحی و معماری هیرادانا اشاره کرد. این مرکز معتبر سالهاست با ارائه جدیدترین و به روز ترین طراحی های داخلی و خارجی ساختمان ها توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید، و در زمره برگزیده ترین شرکت های ارائه دهنده این خدمات قرار بگیرد. متقاضیان استفاده از انواع خدماتبازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی این مرکز می توانند به سایت اینترنتی شرکت هیرادانا مراجعه نمایند و اطلاعات مورد نظر خود را در زمینه چگونگی انجام کار، مدت زمان تعیین شده و برآورد هزینه ها کسب نمایند.

  شرکت معماری و بازسازی ساختمان هیرادانا 

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 409
نمایش همه
علاقه مندی ها ()