مزیت باسکول پند:

برند پند یکی از تولید کنندگان تجهیزات توزین در ایران می باشد که توانسته طی چند سال اخیر جایگاه خوبی برای خود در صنعت باسکول و ترازو در ایران و حتی مرزهای خارج از ایران را به دست آورد. برند پند کار خود را از سه دهه پیش شروع کرد و تولیدات خود را به بازار عرضه نمود. باسکول پند که جزو اولین محصولات این شرکت به بازار بود با توجه به کیفیت و قیمت مناسب خود توانست خیلی زود جای محصولات خارجی را بگیرد. باسکول که امروز قریب ۳۰ سال از اولین تولید نوع آن می‌گذرد توانسته با پیشرفت ها و معیارهای روز دنیا در دسته بندی های متفاوتی به بازار عرضه شود. برند پند خود نیز از چندین شرکت تشکیل شده است اسامی شرکت ها شامل: پند کاسپین ، پند تک ، صنایع پند ، پند سرویس و....... است. در بین این شرکت‌ها صنایع  پند نسبت به شرکت‌های دیگر قدیمی‌تر می باشد. در حقیقت در بین شرکت‌های عنوان شده صنایع پند یکی از شرکت‌های اصلی است. در شرکت صنایع پند باسکول و ترازوی دیجیتال تولید می شود. انواع مختلف باسکول در شرکت پند کاسپین به بازارعرضه می‌شود . شرکت‌های پند تک و پند سرویس نیز هر کدام در زمینه واردات قطعات و خدمات پس از فروش کارایی دارند. برند پند با تولیدات عالی خود از جمله انواع مختلف باسکول توانسته طی چند سال اخیر اعتماد مردم و صاحبان مشاغل را به خوبی جلب نمایند. این ویژگی و قیمت پایین محصولات  این برند که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند توانست خیلی زود در بازار داخلی جایگاهی خوب کسب نماید. در واقع صاحبان مشاغل با توجه به عمر بالای باسکول پند کیفیت و کارایی که دارد اشتیاق بیشتری برای خرید باسکول پند نسبت به برندهای خارجی دارند. باسکول پند انواع مختلفی دارد که برای مشاغل مختلف تولید شده است . صاحبان مشاغل باید با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را خریداری نمایند.

انواع باسکول پند :

باسکول دیجیتالی پند امروز انواع مختلفی دارد و صاحبان مشاغل با بررسی نیاز خود می‌توانند هریک از انواع باسکول را انتخاب و مورد استفاده قرار دهند. در ادامه به توضیح مختصری از انواع باسکول پند می پردازیم:

باسکول جاده ای:  این باسکول همانطور که از نامش مشخص است از نوع جاده‌ای می‌باشد و بیشتر برای سنجش وزن وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از نکات مهم قبل از خرید باسکول جاده ای در نظر گرفتن محیطی می باشد که قرار است این باسکول در آن جا قرار گیرد.  لودسل مورد استفاده در این نوع باسکول پند از نوعی کششی آنالوگ می باشد. این لودسل دارای مقاومت بالایی می باشد به همین دلیل عموما از این لودسل کششی آنالوگ در باسکول جاده ای استفاده می شود. یکی از ویژگی های مهم این باسکول قابلیت جابجایی آن در کمترین زمان می باشد. این باسکول در برابر انواع شرایط آب و هوای مقاوم است.

باسکول آویز:  باسکول آویز یا باسکول سقفی نوع دیگر از انواع مختلف باسکول پند می باشد همانطور که از نام باسکول مشخص است این مدل باسکول یا باید از جایی مثل جرثقیل آویزان باشد یا روی سقف نصب شود برای آویز یا نصب باسکول باید دقت زیادی انجام شود. از جمله ویژگی‌های این باسکول قابلیت اتصال به رایانه می باشد. این ویژگی سبب می شود که بتوان به آسانی اطلاعات توزین اجسام مختلف را به سیستم منتقل کرد.برای اطلاع از قیمت باسکول به سایت مراجعه کنید.

باسکول نفرکش باشگاهی:  یکی دیگر از انواع مختلف باسکول پند باسکول نفرکش می باشد که در باشگاه‌های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل استفاده از این باسکول به جای ترازوهای وزن سنج معمولی در باشگاه ها تعداد دفعات استفاده از این دستگاه و همچنین افراد مختلف با تنوع وزنی زیاد می باشد. این دستگاه دارای مقاومت بالایی است نهایت وزن قابل اندازه گیری با این باسکول ۲۰۰ کیلوگرم می باشد .در واقع می‌توان عنوان کرد و تنها تفاوت ترازوهای وزن سنج معمولی با باسکول نفرکش باشگاهی در نوع مقاومت دستگاه می باشد که باسکول نفرکش با توجه به اینکه ممکن است به تعداد دفعات بیشتری نسبت ترازوی وزن سنگ معمولی مورد استفاده قرار گیرد دارای بدنه مقاوم تری می باشد

 

فروشگاه تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی  0216123 همراه  09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی  02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 366
نمایش همه
علاقه مندی ها ()