اسباب بازی همان طور که از نام آن هم پیداست، ابزاری است برای بازی و سرگرمی افراد در سنین مختلف، که لحظات شاد و مفرحی را برای آنان به ارمغان می آورد، و استفاده از آن به ابتدای زمان خردسالی کودکان می رسد، و اغلب تا دوره نوجوانی استفاده از آن ها ادامه دارد. بهترین و زیباترین خاطرات کودکی افراد در بازی با اسباب بازی هایشان خلاصه می شود، و تاثیراتی که این وسایل بازی در آرامش و روان کودکان به جای می گذارند را نمی توان  نادیده گرفت، و در برخی موارد کودکان به اسباب بازی هایشان وابستگی پیدا می کنند، بطوریکه برای آن ها شخصیت قائل می شوند و همیشه و در همه جا آن ها را به همراه دارند. صنعت تولید اسباب بازی از قدیمی ترین و پویا ترین صنایعی است، که در طول تاریخ متناسب با خواسته ها و انتظارات کودکان به روز شده است، به طوریکه دنیایی بسیار متنوع از انواع اسباب بازی دخترانه، اسباب بازی پسرانه، بازی های فکری، ورزشی و غیره را برای کودکان فراهم آورده است، که در زمینه رشد و تربیت جسمی و اخلاقی کودکان بسیار موفق بوده است. امروزه در ساخت و تولید اسباب بازی اغلب از انیمیشن های پر طرفدار که کودکان با آن ها به خوبی ارتباط برقرار کرده اند استفاده می شود، برای مثال می توان به انواع اسباب بازی السا و آنا اشاره کرد. قیمت اسباب بازی هم تحت تاثیر موارد بسیار زیادی از جمله برند سازنده، متریال مصرفی، کیفیت تولید و ویژگی های آن محاسبه و تعیین می شود، که معمولا بازه قیمت آن ها را در انواع مختلف می توان از ارزان تا گران قرارداد، بطوریکه هر فردی با هر توان مالی می تواند نمونه ای از آن ها را تهیه نماید. برای اطلاع از فروش اسباب بازی به سایت مراجعه کنید. 

ویژگی های اسباب بازی مناسب

از مهمترین ویژگی های اسباب بازی مناسب می توان به رده سنی آن اشاره کرد، زیرا استفاده از اسباب بازی علاوه بر سرگرمی و تفریح کودکان شرایطی را نیز برای رشد فکری و جسمی آن ها به همراه می آورد، که سبب تغییرات آن ها در دوره های مختلف سنی کودکان می شود، برای مثال از انواع اسباب بازی های پلاستیکی رنگارنگ، نرم و موزیکال برای خردسالان به منظور تقویت حواس بینایی و شنوایی آن ها استفاده می شود، و در دوره های دیگر سنی معمولا کودکان بر حسب جنسیت تمایلات مختلفی پیدا می کنند، و بازی با انواع اسباب بازی بر حسب علاقه کودکان تغییر می کند. کودکان در طول بازی با مفاهیم بسیار زیادی از قبیل مسئولیت پذیری، احترام به حقوق دیگران، مشارکت در بازی های گروهی و غیره آشنا می شوند، که انتخاب اسباب بازی مناسب و کاربردی در این زمینه تا حدود بسیار زیادی به والدین در ترتبیت کودکان کمک می کند.برای خرید تاب و سرسره  به سایت مراجعه کنید. 

قیمت اسباب بازی

قیمت اسباب بازی در انواع عروسک ها، بازی های فکری، ورزشی، انواع اسباب بازی پسرانه و اسباب بازی دخترانه بر اساس فاکتورهای بسیار زیادی از جمله کیفیت اسباب بازی، ضریب ایمنی آن، قابلیت های اسباب بازی، وجود قطعات الکترونیکی در آن ها، برند سازنده و رده سنی آن ها محاسبه و تعیین می شود. برای خرید اسباب بازی ارزان و باکیفیت بهتر است از طریق نمایندگی های آنلاین فروش و عرضه بی واسطه این محصولات اقدام کرد، تا بتوان بدون صرف هزینه های اضافی و در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت موجود در بازار اسباب بازی های دلخواه خود را خریداری کرد.

فروش آنلاین اسباب بازی

فروشگاه معتبر بازی ساز مارکت از معتبرترین و محبوبترین مراکز فروش آنلاین اسباب بازی با مناسب ترین قیمت می باشد، که محصولات خود را همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور ارسال می کند. متقاضیان خرید اسباب بازی ارزان و باکیفیت با مراجعه به سایت این مرکز معتبر می توانند، لیست محصولات آن را مشاهده کرده، و در صورت تمایل اقدام به خرید انواع اسباب بازی کودکانه در رده های سنی مختلف نمایند.

 

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()