بررسی خصوصیات چند مدل از لاستیک تری انگل:

شرکت تری انگل که در سال ۱۹۷۶ شروع به کار کرد و اکنون یکی از بزرگترین تولید کننده ها در زمینه تایر و لاستیک صنعتی، کشاورزی، کامیونی  و باری در جهان است. محصولات این کمپانی توانسته است در ایران رضایت مشتریان را جذب کند. لاستیک های تری انگل از با کیفیت ترین لاستیک‌ ها محسوب می شود و دارای خصوصیات بارزی می باشد. در ادامه به بررسی انواع مدل های لاستیک تری انگل می پردازیم. لاستیک تری انگل ۱۴/۶۵/۱۸۵ این لاستیک قابلیت بسیار بالایی در زمین های خیس و لغزنده دارد و با حفظ چسبندگی و پایداری خود، امنیت راننده و سرنشینان را فراهم می‌ کند. می‌دانیم که یکی از بخش‌ های بسیار مهم لاستیک رویه آن است. این مدل از لاستیک تری انگل با داشتن رویه با کیفیت مقاومت بسیار خوبی در برابر ساییدگی دارد و این باعث افزایش طول عمر لاستیک و جلوگیری از هزینه ‌های اضافی می شود. این لاستیک دارای قیمت مناسبی است و اگر شما به دنبال لاستیک با کیفیت بالا و در عین حال مقرون به صرفه می گردید این مدل از تری انگل می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. مدل ۱۵/۶۵/۱۸۵ ویژگی بارز این لاستیک بدنه آن است که دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است. این انعطاف‌ پذیری باعث حرکت آسان خودرو و فرمان پذیری راحت و همچنین دوام لاستیک می‌ شود. این لاستیک با قابلیت خود باعث می‌شود که لرزش خودرو کمتر به سرنشینان آن منتقل شود. همچنین شتاب گیری و ترمز گیری این لاستیک بسیار خوب می باشد. شیار هایی که بر سطح لاستیک به وجود آمده باعث می شود که آب را به راحتی از خود عبور بدهد و مانع از سر خوردن خودرو یا کند شدن حرکت آن شود.

مدل های دیگر تایر تری انگل:

مدل ۱۶/۷۰/۲۴۵ ویژگی بارز این لاستیک کیفیت بالای آن است به این صورت که کمتر لاستیک چینی را می توان یافت که بتواند از نظر کیفیت با آن رقابت کند. مواد اولیه به کار رفته شده در ساخت این مدل بسیار مرغوب می باشد و قابل رقابت با نمونه های مطرح در دنیا است. همچنین اگر از ساییدگی سریع لاستیک خود خسته شده اید این لاستیک با کیفیت بالای خود می ‌تواند جایگزین خوبی برای آن ها باشد. این مدل جزو لاستیک های چهار فصل است و شما می توانید در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنید. لاستیک تری انگل مدل ۱۶/۵۵/۲۰۵ یکی از بهترین مدل های تری انگل این مدل می باشد. مواد به کار رفته در ساخت این لاستیک مرغوب است و باعث شده که این لاستیک از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این لاستیک با استفاده از مدرن ترین و به روز ترین تکنولوژی ها ساخته شده است و قابل استفاده برای خودروهای تولید داخل و همچنین خودروهای وارداتی می باشد. همچنین یک لاستیک چهار فصل محسوب می شود و در هر شرایط آب و هوایی خشک، مرطوب و یا بارانی می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

نکات خرید لاستیک تری انگل:

در هنگام خرید انواع لاستیک باید به نکاتی توجه کنید تا بعدا از خرید خود پشیمان نشوید و انتخاب بسیار خوبی داشته باشید. از جمله مواردی که باید به آن توجه داشت تاریخ حک شده روی تایر است. بسیاری از فروشندگان تایر هایی را به شما پیشنهاد می دهند که تاریخ آن ها گذشته است اما توصیه ما به شما این است که این تایرها را حتی در صورت پایین تر بودن قیمت اصلی آن ها خریداری نکنید. برای خرید انواع تایر به سایت مراجعه کنید و محصولات را مشاهده نمایید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

 

تماس با بازرگانی میر جعفری

آدرس: خيابان شريعتي- پايين تر از پل رومي- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفري

موبايل خدمات پشتيباني : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

كدپستي: ١٩٣٣٧١٣٥١٤

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 326
نمایش همه
علاقه مندی ها ()