خصوصیات و ویژگی های اجمالی یزد تایر 205/60R 15  گل مرکوری/فوجی:

هنگامی که محصولی از کیفیت و باز خورد خوبی برخوردار است، پس صد در صد آن محصول از نظر خصوصیات ظاهری و خصوصیات باطنی که در محصولات صنعتی مانند لاستیک منظور همان خصوصیات فنی می باشد، کیفیت مطلوبی دارا است. لاستیک یزد تایر  205/60R 15 گل مرکوری/فوجی دارای خصوصیات فنی قوی و خوبی است که به راحتی نمی توان از آن گذر کرد و قیمت انتخابی برای محصول حدودا‌ هشت میلیون ریال معادل هشتصد هزار تومان می باشد که این مبلغ در واقع هزینه ی‌ یک‌ حلقه است و قیمت نسبتا قابل توجهی دارد، اما ب دلیل داشتن کیفیت مناسب مبلغ آن مبلغی زیادی نمی باشد و در واقع برای خرید آن و استفاده برای خودرو به نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود. این‌ محصول ساخت کشور ایران‌ است و شرکت تولید کننده ی آن همانطور که در بالا قید شد شرکت لاستیک یزد تایر می باشد. محصول فوق در سال های میلادی ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ تولید شده و به بازار وارد شده است. این محصول فاقد ران فلت بوده و از ویژگی خاص تیوبلس برخوردار است و از دیگر نکات مورد توجهی که شرکت یزد تایر برای مدل و محصول انتخابی خود در نظر گرفته است ویژگی مثبت گارانتی شرکتی معتبر آن است. که در نظر عموم مردم این ویژگی حائز اهمیت بسیار زیادی بوده و داشتن همین‌ ویژگی گارانتی شرکتی باعث فروش بالای هر نوع محصولی می شود. پس بودن آن ضروری است اما داشتن کیفیت بالا و اعتماد مردم برای خرید محصول از دیگر اولویت های فروش موفق در هر زمینه ای است، که شرکت مذکور از این لطف برخوردار می باشد. از مشخصات فنی و کاربردی این‌ محصول می توان به قابلیت استفاده لاستیک در هر دو محور یعنی هم محور عقبی و هم محور جلویی اشاره کرد لذا این‌ ویژگی ذکر شده تقریبا در تمامی لاستیک ها قابل استفاده می باشد.

خصوصیات و ویژگی های فنی یزد تایر 205/60R 15 گل مرکوری/فوجی:

قابل استفاده در هر چهار فصل است و نسبت به تغییرات هوا مقاوم‌ می باشد. این‌ محصول طرح گل مرکوری/فوجی را دارد که در سایز و اندازه ی منحصر به فرد 205/60R 15 به دست مشتریان می رسد. در این ‌محصول شاخص بار ۸۸ برای این‌ مدل از لاستیک نام برده در نظر گرفته شده است، یعنی میزان توانایی که هر یک از حلقه های لاستیک در حمل بار دارند حدودا برابر با ۵۶۰ کیلو گرم است.

و شاخص سرعت در نظر گرفته شده برای محصول فوق H است، یعنی حداکثر سرعت مجازی ‌که برای این‌ نوع از لاستیک ها در نظر گرفته شده است برابر با ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است.

یزد تایر 205/60R 15 گل مرکوری/فوجی دارای ارتفاع تایر به اندازه ی ۶۲۷ میلی متر است و همچنین رنگ به کار رفته در دیواره محصول به رنگ‌ مشکی می باشد. پهنا و عرضی که این‌ محصول آن را داراست چیزی‌ برابر ۲۰۵ میلی متر است و فاق یا ارتفاع دیواره در محصول برابر با ۱۲۳ میلی متر و قطر رینگ در این محصول  205/60R 15 گل مرکوری/فوجی برابر ۱۵ اینچ می باشد.

با توجه به متن بالا وآشنایی کامل با مشخصات فنی محصول یزد تایر 205/60R 15 گل مرکوری/فوجی و مراجعه به دیگر محصولات شرکت یزد تایر که در بالا ذکر شد یا سایر شرکت های صنعتی و با در نظر گرفتن بودجه و اتومبیل مورد نظر، می توان انتخاب کرد که کدام یک از محصولات موجود در بازار برای خرید بهتر است. بدیهی است که لاستیکی که از مبلغ بیشتری برخوردار است، از مشخصات فنی و هم چنین شکل ظاهری نسبتا با کیفیت تر و بهتری برخوردار است، اما صرفا گران بودن محصول مبنی بر بهترین بودن آن محصول نیست، لذا قبل از خرید باید مشخصات وسیله و محصول انتخاب شده را با نیاز های خود تطابق داد که خریدی از هر جهت مطمئن و باکیفیت را تجربه کنیم.  

تماس با ما

تلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

 پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 369
نمایش همه
علاقه مندی ها ()