پارکت یکی از بروزترین و محبوب ترین کفپوش هایی است که در سراسر جهان مورد استقبال علاقه مندان زیادی قرار گرفته است. این نوع کفپوش به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری که دارد، سازگاری بالایی با اکثر دکوراسیون های داخلی دارد. البته با گذشت زمان بر قابلیت های این قبیل پارکت ها افزوده اند تا دوام و طول عمر بالایی داشته باشند. خرید و فروش پارکت به عنوان یکی از مهمترین کفپوش هایی که طرفداران زیادی دارد، رونق گرفته است و شاهد نصب پارکت در اکثر شرایط محیطی می باشیم. به عنوان مثال امکان نصب پارکت برای روف گاردن، کف سالن های ورزشی، استخر و آشپزخانه های صنعتی نیز قابل مشاهده می باشد. چرا که این محصول به دلیل برخورداری از پوشش های ضد آب، نسبت به رطوبت و آب مقاومت بالایی دارند، ضمن آنکه نسبت به تابش نور خورشید نیز بسیار مقاوم می باشند. در نتیجه کاربرد انواع پارکت را در اکثر محیط های دکوراسیون داخلی می توان نظاره کرد. برای خرید انواع پارکت به سایت مراجعه کنید. 

فروش انواع پارکت با دوام

خوشبختانه با فروش انواع پارکت با دوام، می توان در هزینه های مصرفی صرفه جویی نمود و در عین حال نمای دکوراسیون را بسیار طراحی نمود. اهمیت توجه به نصب مقاوم ترین کفپوش برای ساختمان از گذشته تا به امروز مسئلۀ تمام افراد دنیا بوده و می باشد. به همین منظور در دنیای امروز افراد زیادی علاقه مند به نصب بروز ترین تجهیزات دکوراسیون داخلی می باشند که با استفاده از آنها بتوانند علاوه بر زیبایی دکوراسیون، آسایش خیال را برای ساکنین و تردد کنندگان ایجاد نمایند. پارکت چوبی و لمینت دو نوع از انواع معروف کفپوش پارکت می باشند که دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد می باشند. در ابتدا پارکت های چوبی از برش های چوب درختان تولید شدند ولی با گذشت زمان برای اینکه طول عمر این پارکت ها افزایش پیدا کند، تصمیم به طراحی پارکت های لمینت نمودند که از لایه های فشردۀ ام دی اف یا اچ دی اف ساخته شده اند که با لایۀ ضد آب پوشش داده می شوند تا مقاومت بالایی نسبت به رطوبت داشته باشند. در نتیجه بدین وسیله میزان استحکام پارکت ها نسبت به پارکت های چوبی افزایش پیدا کرده اند و موجب افزایش فروش این محصول دکوراسیون داخلی در سراسر کشور می باشیم. برای خرید پارکت لمینت ضد آب به سایت مراجعه کنید. 

خرید پارکت مستحکم

خرید پارکت مستحکم با دانسیتۀ استاندارد نسبت به دیگر کفپوش ها مورد استقبال قرار گرفته است. به همین علت است که امروزه برای کفپوش دکوراسیون های داخلی از انواع پارکت استفاده می شود. نصب پارکت به دلیل آنکه از نظر ظاهری بسیار شیک و مدرن می باشند، علاقه مندان زیادی دارد، همچنین به دلیل نرمی و راحتی که این نوع پارکت ها در فضای دکوراسیون داخلی دارند، به همین دلیل بهترین گزینه برای اتاق کودک و اتاق خواب می باشد تا بدین وسیله صدمه ای به کودکان وارد نشود. لازم به ذکر است که این نوع کفپوش ها از نظر میزان مقاومتی که در برابر فشارهای وارده بر ترددها داشته باشند، بر 5 دسته طبقه بندی شده اند. هر چه کلاس دانسیته بیشتر باشد، به طبع میزان تحمل این نوع پارکت ها نسبت به مکان های پر تردد بیشتر می باشد.

قیمت انواع پارکت

قیمت انواع پارکت به پارامترهای شکل ظاهری و ساختار پارکت بستگی دارد. اگر تمایل به تغییر دکوراسیون داخلی ساختمان را دارید، می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی و توان مالی خود، خرید بهترین پارکت ارزان را با کیفیت عالی و ماندگاری بالا خریداری نمائید. توجه داشته باشید که پیش از خرید پارکت، بهتر است اطلاعات جامعی نسبت به تنوع طرح و قیمت انواع پارکت داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با افتخار، پس از سال ها فعالیت مداوم در حوزۀ فروش انواع محصولات دکوراسیون داخلی اعم از انواع پارکت با کیفیت در تهران فعالیت می کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 672
نمایش همه
علاقه مندی ها ()