درب شیشه ای یونیک از نسخه های جدید درب اتوماتیک می باشد که در سطح جهان عرضه می شوند و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. ایدۀ درب های شیشته ای اتوماتیک به عنوان یکی دیگر از محصولات درب های اتوماتیک محسوب می شوند که کاربرد گستردۀ آنها را می توان در مکان های مختلف مشاهده نمود. شرکت های سازنده و تأمین کنندۀ درب های شیشه ای یونیک توانسته اند که این محصول پر فروش را در طراحی های مختلف عرضه کنند تا کاربردی و قابل استفاده باشند. سیستم الکترونیکی درب های یونیک به نحوی است که قابلیت اتصال به سیستم کنترل تردد را دارند. با عرضۀ درب های اتوماتیک به نوعی میزان ترددها را می توان کنترل نمود و تنظیمات وروودی و خروجی را به صورت دستی و ریموت انجام داد. خرید و فروش درب شیشه ای یونیک نسبت به دیگر مدل های درب اتوماتیک، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است چون به راحتی باز و بسته می شود. بنابراین در فصول مختلف سال از هدر رفت انرژی برودتی به مقدار قابل توجهی جلوگیری می کند. برای اطلاع از  هزینه نصب درب شیشه ای یونیک به سایت مراجعه کنید.

خرید درب شیشه ای یونیک

خرید درب شیشه ای یونیک را می توانید از فروشگاه و شرکت های عرضه کنندۀ درب های اتوماتیک تأمین نمائید. از درب های اتوماتیک شیشه ای با نام درب های شیشه ای یونیک نیز یاد می شود که دارای 2 لنگۀ ثابت و 2 لنگۀ متحرک می باشند، البته طراحی تعداد لنگه های درب اتوماتیک بر اساس خواستۀ مشتری صورت می پذیرد.

درب شیشه ای یونیک اتوماتیک از نظر مکانیکی دارای یک سری کلیدهای تنظیم وضعیت می باشند که عبارتند از کلیدهای دائم باز، قفل درب، کلید دیجیتالی اتوماتیک، کلید فقط خروج، ورود و کنترل دستی می باشند. بنابراین امکان کنترل باز و بسته شدن درب اتوماتیک راحت تر از گذشته خواهد بود و هنگام قطع شدن برق به راحتی می توان کنترل باز و بسته شدن درب یونیک اتوماتیک را تحت کنترل داشت. در حال حاضر فروش انواع درب شیشه ای یونیک ساخت آلمان را می توان در سطح کشور مشاهده نمود که از جدیدترین تجهیزات الکترونیکی اتوماتیک برخوردار می باشند. در ساخت این نوع درب های اتوماتیک شیشه ای یونیک، ریل و کاور فابریک آلمانی 4 متری استفاده می شود که دارای سطح مقطع آلومینیومی می باشند. در ضمن بسیار روان و بدون صدا می باشند و دارای امکان اتصال مستقیم به سیستم های اطفاء حریق و همچنین کارتخوان را دارا می باشند. برای اطلاع از قیمت ساخت درب اتوماتیک شیشه ای به سایت مراجعه کنید.

فروش درب اتوماتیک شیشه ای یونیک

فروش درب اتوماتیک شیشه ای یونیک با سنسورهای چشمی که از سری ZEN کمپانی BEA بلژیک انجام می شود. کاربرد این سنسورهای چشمی مایکرو در سیستم های کنترل درب تعبیه شده است تا بدین وسیله کار چشم فتوسل بین دهنده ای را انجام دهد. در حال حاضر انواع درب شیشه ای یونیک وارداتی را می توان در سطح کشور مشاهده نمود که برای خرید اورجینال آنها، باید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید. با گسترش درب های اتوماتیک و کشویی، کاربرد این درب ها در سطح کشور افزایش یافته است و فروشگاه ها، شرکت ها، بیمارستان ها و خیلی از مراکز خرید، برای سهولت در رفت و آمد مشتریان از این نوع درب های اتوماتیک یونیک استفاده می کنند.

قیمت درب شیشه ای یونیک

قیمت درب شیشه ای یونیک به نوع طراحی، برند و قابلیت های سیستم تنظیمات درب های اتوماتیک بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر به عنوان مشاور و طراح اتوماسیون هوشمند در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با استفاده از نیروی متخصص در بخش های فروش و نصب قادر به ارائه خدمات مشاوره رایگان خرید انواع درب شیشه ای یونیک به تمام مشتریان می باشند.

 

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 530
نمایش همه
علاقه مندی ها ()