ورق استیل یکی از مهمترین محصولات فولادی است که نقش حیاتی در تولید انواع محصولات و دستگاه های صنعتی و کشاورزی دارد. خرید و فروش ورق استیل در سطح جهان بسیار چشمگیر می باشد که در نتیجۀ آن تحول عظیمی در صنایع مختلف بوجود آورده است. ورق های استیل استنلس را که با عنوان فولاد ضد زنگ شناخته می شوند از آلیاژ فولادی ساخته می شوند که عناصر اصلی آن را آهن، کروم و نیکل تشکیل می دهد که از نظر ساختاری مقاومت بالایی در برای عدم خوردگی از خود نشان می دهند. البته نیاز به ذکر است که میزان درصد هر کدام از عناصر تشکیل دهندۀ ورق های استیل کم و زیاد شود، طبیعتاً بر روی خواص ورقه های استیل تأثیرگذار خواهد بود و شاهد انواع ورق استیل با گریدهای مختلف در سطح جهان می باشیم. توجه به مسئله درصد آلیاژها بسیار اهمیت دارد چون سطح مقاومت ورق های استیل را مشخص می کند. لیکن می توان انواع کالا استیل را با ویژگی های خاص تولید نمود. برای اطلاع از قیمت فروش ورق استیل به سایت مراجعه کنید.

خرید ورق استیل

خرید ورق استیل نیاز به کمی دقت و توجه دارد چون خرید و فروش ورق های استیل بر اساس میزان ضخامت و درصد عناصر تشکیل دهندۀ ورق های استیل صورت می گیرد. میزان مقاومت فولاد استیل ضد زنگ در اکثر کالاهای فولادی که ساخته می شوند، از اهمین بالایی برخوردار می باشد. البته به دلیل درخشندگی ظاهری که ورق های فولادی استیل از آن برخوردار می باشند، موجب توسعۀ این محصول در سراسر جهان گردد، ضمن آنکه محصولاتی که از این دسته آلیاژهای فولادی نیز تهیه می شوند، تعدد داشته باشند. با مشاهدۀ صنایع مختلف، شاهد کاربرد گستردۀ ورق های استیل زنگ نزن خواهید بود. به عنوان مثال نقش مهمی را در صنایع نفت و گاز، صنایع مواد غذایی و لبنیات، صنایع شیمیایی، پزشکی و غیره ایفا می کند.

در حال حاضر انواع ورق استیل در گریدهای مختلف چون 304، 201، 316، 430، 420، 310، 309 و غیره در بازار عرضه می شود که دارای خواص ویژه ای می باشند و نسبت به یک سری شرایط محیطی از سازگاری بالایی برخوردار می باشند. از پرفروش ترین محصولاتی که جزء زیرشاخه های استیل استنلس می باشد، ورق های استیل است. مزایای این محصول فولادی بسیار زیاد می باشد که در نتیجۀ آن می توان کالاهای زیادی را تولید نمود که از ویژگی های خاصی بهره مند باشند.برای خرید ورق استیل مشبک(پانچ) به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع ورق استیل

فروش انواع ورق استیل در گریدهای متفاوت از یکدیگر انجام می گیرد. در واقع این محصول بر اساس گرید و ابعاد ورق ها به فروش می رسند. البته سری گرید در خواص محصولات نهایی تأثیر بسزایی خواهد داشت. به عنوان مثال ورق های استیل گرید 300 دارای خاصیت غیر مغناطیسی می باشند و ورق های استیل گرید 400 برخلاف آنها از خواص مغناطیسی برخوردار می باشند. از بین گریدهای مختلف آلیاژ استیل، ورق های استیل گرید 304 بیشترین کاربرد را دارد و دارای ضخامت بالایی می باشند و در ابعاد استاندارد در سطح کشور عرضه می شوند. معمولاً ضخامت های رایج ورق های استیل از نازک به ضخیم طبقه بندی می شوند که عبارتند از 0.3، 0.35،0.4، 0.4.5 الی 80 میل نیز عرضه می شوند.

قیمت ورق استیل

قیمت ورق استیل بر مبنای شاخص های گرید و ضخامت ورق مشخص می گردد. در نتیجه صنایع مختلف متناسب با نوع فعالیت قادر به سفارش و خرید ورق های استیل خواهند بود. برای آنکه بتوانید با قیمت ارزان محصولات استیل مورد نیاز خود را خریداری نمائید، می توانید به شرکت های معتبر و عرضه کنندۀ مستقیم مراجعه نمائید.

فروشگاه استیل الف با تلاش های فراوان و نیروی متخصص قادر به تأمین انواع محصولات فولادی استیل استنلس از جمله انواع ورق استیل استنلس در ابعاد استاندارد می باشد.

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 657
نمایش همه
علاقه مندی ها ()