ویدئو پروژکتور جیبی به عنوان یکی از دستگاه های پرکاربرد در امور آموزشی می باشد. ساختار دستگاه های ویدئو پروژکتور به نحوی است که بر مبنای لنز و عدسی ساخته شده اند و با تعبیۀ پورت های ورودی VGA، AV، HDMI، AUDIO، USB و غیره امکان اتصال به دستگاه های مختلف دیجیتالی را فراهم نموده اند. در نتیجه با برخورد تصاویر ورودی بر روی لنز ویدئو پروژکتور، تصاویر به صورت بزرگنمایی بر روی پرده نمایش منعکس می شوند و در نتیجۀ آن تصاویر را با ابعاد بزرگتری مشاهده خواهید کرد. به همین دلیل است که خرید انواع ویدئو پروژکتور جیبی مورد استقبال قرار گرفته است و افراد زیادی تمایل به خرید جدیدترین نسخه های این دستگاه می باشند. بنابراین با مراجعه به فروشگاه های معتبر فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور، می توانید پیشرفته ترین مدل های این دستگاه را با بهترین قیمت به همراه گارانتی خریداری نمائید. قابل ذکر است که در حال حاضر برند داخلی دستگاه های دیتا پروژکتور، از نظر کیفیت رزولوشن و کارایی با مشابه برند خارجی آنها برابر می کند. برای خرید از مرکز فروش ویدئو پروژکتور جیبی در تهران به سایت مراجعه کنید. 

خرید ویدئو پروژکتور جیبی نیزا کالا

خرید ویدئو پروژکتور جیبی نیزا کالا بیش از دیگر برندهای مشابه، مورد استقبال متقاضیان داخلی قرار گرفته است. این برند از دستگاه های دیتا پروژکتور، از جدیدترین تکنولوژی برای طراحی این دستگاه استفاده می کنند که در نتیجۀ آن امکان اتصال به دستگاه های مختلف دیجیتالی فراهم می باشد. لازم به ذکر است که در ساخت محصولات این شرکت، تنوع مدل های دستگاه ویدئو پروژکتور متعدد می باشد. بنابراین می توانید پیشرفته ترین نسخه های ویدئو پروژکتور جیبی را با قیمت مناسب تهیه نمائید و برای مصارف مورد نظر خود استفاده کنید.

لازم به ذکر است که بخش قابل توجۀ دیتا پروژکتور، لامپ آن می باشد که در نتیجۀ آن شدت روشنایی تصویر را مشخص می کند. در واقع واحد اندازه گیری این قابلیت، اُنسی لومنس می باشد که معمولاً میان 700 الی 1500 می باشد و طول عمر معمول لامپ های این دستگاه ها، از حدود 3000 ساعت آغاز می شود. به نحوی که در حال حاضر دستگاه مینی ویدئو پروژکتور جیبی دارای لامپی است که حدود 20000 ساعت را پشتیبانی می کند و دارای رزولوشن و کنتراست بسیار عالی می باشند و دارای کیفیت منحصربفرد می باشند.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی پرتابل         

فروش ویدئو پروژکتور جیبی پرتابل را در بازار می توان مشاهده نمود. به دلیل استفاده از پیشرفته ترین فناوری در ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور، امکان ساخت دیتا پروژکتور جیبی با وزن سبک و ابعاد کوچک فراهم شده است و این فرصت را به کاربر می دهد تا بتواند در مکان های مختلف، از این دستگاه استفاده نمایند. در واقع با استفاده از موقعیت قادر به حمل آن در داخل کیف خود می باشند. اساتید و افرادی که به تعدد کلاس های آموزشی و تدریس را برگزار می کنند، به همین دلیل می توانند از مزایای این دستگاه در جهت استفاده های نامحدود به کار گیرند.   برای خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید. 

خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور جیبی

خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور جیبی نیز برای متقاضیان فراهم می باشد. بدین وسیله خریداران می توانند با مشاهدۀ مدل های متنوعی از این دستگاه، تصمیم خود را نسبت به خرید سبک ترین ویدئو پروژکتور جیبی با قیمت ارزان بگیرند. چرا که با مشاهدۀ مشخصات فنی و قابلیت هایی که این دستگاه ها دارند، انتخاب بهتری داشته باشید.

قیمت خرید ویدئو پروژکتور جیبی بر اساس آپشن هایی که در طراحی آن به کار می رود، مشخص می شود. در نتیجه متناسب با محل مورد استفادۀ دستگاه و همچنین مقصود نهایی شما از خرید آن، می توانید خرید جدیدترین نسخۀ ویدئو پروژکتور جیبی ارزان را داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا با در اختیار داشتن تخصص و تجربۀ کافی در حوزۀ تولید انواع ویدئو پروژکتور جیبی، قادر به ارائه مشاوره خرید به مشتریان گرامی می باشد.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 382
نمایش همه
علاقه مندی ها ()