یکی از لوازم مهم در ساختمان ها کفپوش است. کفپوش ها از وسیله هایی هستند که با قرار گیری در کف می توانند همانند عایقی عمل کنند. انواع مختلفی از کفپوش ها وجود دارند که می توان هر یک را انتخاب نمود اما انتخاب کفپوشی مناسب بسیار مهم بوده و باید در خرید آن دقت کرد. انواع سنگ ها از جمله سرامیک امروزه بسیار استفاده می شوند. پارکت ها از جدید ترین کفپوش هایی هستند که امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته اند. پارکت کفپوشی از جنس چوب است که به صورت فشرده شده درامده و می تواند برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. برای اطلاع از قیمت پارکت باکیفیت به سایت مراجعه کنید. 

انواع پارکت

این کفپوش ها دارای دو دسته ی پارکت معمولی و پارکت لمینت می باشد. پارکت های معمولی دارای مغزی و روکش می باشند که این پارکت ها بسیار نرم و گرم بوده و برای منزل بسیار مناسب می باشند. این کفپوش ها در طرح و رنگ های مختلف وجود دارند که با توجه به سلیقه می توان هر یک را انتخاب کرد. این کفپوش ها در زمان آسیب دیدگی سطح آن ، قابلیت ترمیم شدن دارند .

 پارکت های لمینت انواعی از این کفپوش ها هستند که دارای روکش لمینت می باشند. این این کفپوش ها دوام بسیار خوبی در مقابل ضربه و خراش دارند. دیر تر از پارکت های معمولی آسیب می بینند اما در زمان آسیب دیدگی قابلیت ترمیم ندارند.

پارکت یکی از تغییرات اصلی در خانه است. با نصب این کفپوش خواهید دید که فضا چگونه تغییر می کند و زیباتر می شود. این کفپوش برای افرادی که دارای فرزند کوچک هستند نیز مناسب است زیرا در صورت برخورد با آن صدمات زیادی در پی نخواهد داشت. پارکت نوعی کفپوش لوکس به شمار می رود. پارکت قابل استفاده در کنار انواع دکوراسیون می باشد زیرا این کفپوش با هر دکواراسیونی زیبا خواهد بود.برای خرید پارکت لمینت ضد آب از طریق لینک اقدام نمایید.

از مهم ترین تفاوت های پارکت های معمولی و لمینت نحوه ی نصب آن است. به این صورت که پارکت معمولی با استفاده ار چسب به سطح می چسبد اما پارکت لمینت با استفاده از سینگینی وزنش و حالت نر و مادگی این وسیله در سر جای خود باقی می ماند. می توان در زیر لمینت ها از فوم استاده کرد که برای عایق بودنش کارایی خوبی خواهد داشت.

یکی از معایب این کفپوش ها ، آسیب دیدگی در مقابل رطوبت است که به همین منظور در آشپزخانه ها معمولا از این وسیله استفاده نمی شود. عمر پارکت های معمولی بیشتر از مدل لمینت آن است اما پارکت های لمینت از جلا برخوردار می باشند.

نصب پارکت

در ابتدا برای نصب این کفپوش زیرساز را یکنواخت می سازند. کف باید صاف و یکنواخت باشد و اگر ناهمواری وجود داشته در ابتدا باد آن را برطرف نماییم زیرا در صورت ناهمواری پارکت ها به درستی قرار نخواهند گرفت. کار زیرسازی با استفاده از سیمان انجام می گیرد. پس از ساخت زیرساز نوبت به فوم گذاری می رسد. فوم همان طور که گفته شد باعث می شود عایقی خوب ایجاد شود و هم این کفپوش ها به خوبی در کنار هم قرار گیرند. سپس پارکت ها را با استفاده از چسب در جای خود ثابت می کنند که یک روز کامل فرصت می دهند تا چسب ها خشک شود و سپس می توان بر روی آن راه رفت.

فروشگاه های بسیاری فروش این کفپوش را در مجموعه ی خود دارند که می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. در زمان خرید باید دقت داشته باشید که جنس بسیار خوبی از پارکت را خریداری نمایید. فروشگاه دکور آفیس از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع پاکت می باشد. شما می توانید این وسیله را با قیمت بسیار مناسب از این فروشگاه خریداری نمایید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 686
نمایش همه
علاقه مندی ها ()