فیلم استرچ یکی از لوازم مخصوص برای بسته بندی محصلات می باشد. انواع تولیدات مواد غذایی و دارویی همچنین مصالح ساختمانی و ... می تواند با استفاده از فیلم استرچ دارای بسته بندی باکیفیتی باشند. فیلم استرچ نوعی نایلون است که به صورت رولی به فروش می رسد که در ابعاد مختلفی می باشد. با استفاده از فیلم استرچ می توانیم بسته بندی شفافی را داشته باشیم. دیده شدن محصولاتی که با استفاده از فیلم های استرچ بسته بندی شده یکی از مزایای مهم این نایلون می باشد. با استفاده از فیلم های استرچ بسته بندی بسیار محکم و بادوام با وزن سبک خواهیم داشت که محصولات بسیار جمع و جور در کنار هم قرار می گیرند که به این طریق حمل و نقل نیز راحت خواهد بود. برای مواد غذایی باز و فله و انواع میوه ها می توان از فیلم استرچ استفاده کرد و به این ترتیب می توانیم ماندگاری آن ها را بالا ببریم و همین طور به دلیل بسته بندی غیر قابل نفوذ ایجاد شده با استفاده از فیلم های استرچ ، رطوبت  گرد و خاک به درون بسته بندی راه پیدا نمی کند و مواد غذایی آسیبی نمی بینند. فیلم استرچ از پلی اتیلن ساخت می شود. با استفاده از ماشین های استرچ کش می توانیم یک بسته بندی بسیار باکیفیت و کم هزینه داشته باشیم. برای اطلاع از قیمت فروش فیلم استرچ به سایت مراجعه کنید.

انواع فیلم استرچ

فیلم استرچ در انواع مختلفی قرار دارد که شامل سایز ها و ابعاد مختلف می باشد. همچنین تنوع رنگی در فیلم های استرچ بالا بوده و می توانید در رنگ های مختلف این محصول را تهیه نمایید. فیلم های استرچ در کیفیت های مختلفی قرار دارند، بنابراین این محصول را می توانیم در قیمت های مختلف خریداری کنیم اما بسیار مهم است که از فیلم استرچ با کیفیت بالا استفاده شود زیرا در صورت بی کیفیت بودن ، این محصول فورا دچار آسیب و پارگی می شود و می تواند باعث خسارت شود. بنابراین با توجه به کیفیت و جنس آن و با قیمت مناسب این محصول را تهیه نمایید و به دام محصولات بی کیفیت و ارزان نیفتید. بسیاری از فروشگاه ای معتبر وجود دارند که این محصول را با قیمت منصفانه ای به دست شما می رسانند.

مزایای استفاده از فیلم استرچ در بسته بندی

فیلم استرچ برای بسته بندی های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد به دلیل این که بسته بندی با استفاده از فیلم استرچ بسیار تمیز و بهداشتی بوده و می تواند برای مواد دارویی و غذایی نیز استفاده شود. همچنین تنوع ضخامت در فیلم های استرچ باعث استفاده از این محصول برای محصولات با وزن های مختلف شود. از فیلم استرچ برای بسته بندی نهایی استفاده می شود حتی بسته بندی های کارتونی برای در کنار یکدیگر قرار گرفتن با استفاده از این فیلم ها به صورت دسته بندی شده و در تعداد مختلف بسته بندی می شوند. فیلم های استرچ به دلیل قابلیت کشسانی بالایشان در برابر ضربه دوام خیلی خوبی دارند همین طور وسیله ای سبک بوده که تاثیر چندانی در وزن ندارند. با استفاده از فیلم های استرچ از نفوذ رطوبت به داخلی بسته بندی جلوگیری می شود. با استفاده از فیلم های استرچ بسته بندی باعث ماندگاری محصولات خواهد شد. برای اطلاع از فروش انواع نایلون های شیرینگ به سایت مراجعه کنید. 

مراکز فروش نایلون های بسته بندی و فیلم استرچ ، فروش این محصول را با کیفیت و قیمت های مختلف انجام می دهند که در این میان فروشگاه های بنامی مانند فروشگاه ناب پلاستیک توانسته اند با ارائه ی خدمات بسیار عالی و فروش محصولات بسیار باکیفیت و ارزان قیمت رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()