آشنایی با ترازوی محک:

ترازوی محک در مقاله پیشین به طور کامل توضیح داده شد. هم چنین یکی از مواردی که ما می توانیم با یک محصول آشنا گردیم توجه به انواع آن است. انواع ترازوی محک به طور خلاصه در مقاله ی قبل توضیح داده شد اما در آن مقاله تنها ترازوی های رایج مطرح گردید اذا لازم می دانیم که در این مقاله نیز به معرفی کامل انواع ترازوی های محک بپردازیم. محک یک تولید کننده بسیار خوب و با تجربه است که در عرصه ی تولید ترازو فعالیت دارد. ترازو هایی که محک تولید می نماید در دسته های مختلفی قرار دارند که هر کدام با ویژگی های خاص خود می توانند یک نوع از ترازوی محک باشند. انواع این ترازو به شرح زیر می باشد:

ترازوی دیجیتال محک: این نوع از ترازو های محک بسیار دقیق، بدون خطا یا دارای خطای بسیار کم، دارای نمایشگری خوانا، با قابلیت اندازه گیری مقیاس های خیلی کوچک است. البته ترازوی دیجیتال را می توان به دسته های مختلفی تقسیم نمود که تمام موارد ذکر شده در زیر می توانند از زیر گروه های آن به شمار آیند.

ترازوی آنالوگ محک: نام دیگر ترازوی محک آنالوگ، عقربه ای است زیرا با استفاده از عقربه اعداد را نشان می دهد. این ترازو نیز می تواند در برخی از موارد بسیار کاربردی باشد اما متاسفانه میزان خطای آن بالا است و نمی تواند پاسخگوی بسیاری از کاربرد ها باشد از سوی دیگر این ترازو ها نمی توانند مقیاس های کوچک در حد صدم گرم یا هزارم گرم را نشان دهند. بیشتر افراد سعی دارند که از ترازو های دیجیتال برای محاسبه و اندازه گیری دقیق محصولات یا اجسام استفاده نمایند. لذا این دو مورد که در بالا ذکر کردیم در واقع به صورت کلی به انواع ترازوی محک پرداختیم چرا که این نوع ترازو نیز می تواند تمام موارد ذکر شده در زیر را در زیر گروه خود قرار دهد. البته برخی از موارد استثنا مانند ترازوی آزمایشگاه نیز وجود دارند.

معرفی انواع ترازوی محک که خاص هستند:

ترازوی آزمایشگاهی محک: این ترازو بسیار اختصاصی و دقیق است در تولید این نوع ترازو باید دقت زیادی تولید کنندگان نظیر شرکت محک به خرج دهند. قیمت این ترازو های به خاطر داشتن برخی از مزیت های خاص زیاد است و در ازای قیمت بالا کیفیت و عملکرد دقیقی را ارائه می دهد. لازم است بدانید که ترازوی آزمایشگاهی می تواند مقیاس های خیلی کوچک را در حد هزارم گرم و صدم گرم نشان دهد. اندازه گیری مقیاس های خیلی کوچک در آزمایشگاه یک امر حیاتی می باشد. معمولا ترازو های آزمایشگاهی به وسیله ی نیروی برق شهری که 220 ولت می باشد کار می کنند. از این رو دیگر نیازی به تعویض باتری نیست. این مزیت را می تواند در ترازو های آنالوگ نیز مشاهده نمود ترازو های آنالوگ به هیچ نیرویی نیاز نداشته و به خودی خود به صورت اهرمی کار می نمایند.

ترازوی وزن کشی محک: ترازوی وزن کشی از دیگر ترازو ها است که توسط شرکت محک تولید می شود. این ترازو همان طور که از نام آن پیدا است در راستای وزن کشی افراد و حتی دام ها و طیور مورد استفاده واقع می شود. ظاهر این ترازو ها کمی متفاوت از سایر انواع است زیرا دارای یک علمک بسیار بلند می باشد تا کاربر به راحتی بتواند بدون خم کردن گردن خود وزن را مشاهده نماید. این مزیت در جهت وزن کشی دقیق تعبیه شده است.

ترازوی آشپزخانه محک: در مقاله پیشین نیز در مورد این ترازو توضیح داده شده است. این ترازو در آشپزخانه کاربرد دارد و می تواند مقیاس های کوچک را نیز اندازه گیری نماید. موارد ذکر شده در زیر نیز از دیگر انواع ترازوی محک هستند که در مقاله های بعدی به توضیح آن خواهیم پرداخت.

ترازوی فروشگاهی محک

ترازوی صنعتی محک

ترازوی پزشکی محک

ترازوی خانگی محک

و غیره.

تماس با ما

تماس دفتر مرکزی : 0216123

مرکز پیامک : 0216123

نشانی : ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 355
نمایش همه
علاقه مندی ها ()