نقد و بررسی  ترازوی محک

شما برای خرید ترازوی محک می توانید انواع آن را بر اساس نیاز خود مشاهده کنید و آن مدلی را که با نیاز شما مطابقت بیشتری دارد خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید هر یک از انواع این ترازو ویژگی های مختلفی دارد و شما زمان خرید باید به ویژگی های آن توجه داشته باشید. برخی از مدل های آن دقت اندازه گیری بالاتری دارند و وزن بیشتری را می توانید روی آن برای وزن گیری قرار دهید. برخی از مدل های آن هم حتی تا 50 کیلوگرم هستند و شما می توانید آنها را در فروشگاه های کوچکتر استفاده کنید. از جمله مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که انواع ترازوی محک دارد و به همین دلیل مشتریان آن هم روز به روز بیشتر می شود دقت در اندازه گیری می باشد. امروزه شما وارد هر فروشگاه بزرگ و کوچکی شوید می توانید این ترازو را مشاهده کنید.

مشخصات انواع  ترازوی محک :

به طور کلی باید بدانید طراحی ترازوی دیجیتالی محک بسیار زیبا و شکیل می باشد، به همین دلیل مشتریان زیادی دارد. همچنین باید بدانید بدنه آن مقاومت زیادی دارد و در برابر هر ضربه ای به آن آسیبی وارد نمی شود. ظاهر بدنه این ترازو به دلیل ویژگی ها و طراحی منحصر به فرد در بین انواع ترازوهای دیجیتالی که در بازار وجود دارد بسیار بهتر است.

صفحه نمایشگر ترازو بسیار دقیق می باشد و هر یک گرم کالایی که شما روی ترازو قرار داده اید را به خوبی مشخص می کند. در واقع از آنجایی که رنگ صفحه ترازو قرمز می باشد در تاریکی هم شما می توانید عددهای روی آن را مشاهده کنید. کیبورد به کار رفته شده در این ترازو لمسی است و فشردن دکمه های آن می توانید وزن کالاها را وارد کنید. ترازو دارای باتری می باشد و اگر به برق متصل نگردد از باتری پشتیبان می تواند استفاده کند.

گارانتی  ترازوی محک

یکی از نکات بسیار مهمی که زمان خرید ترازوی محک باید به آن توجه زیادی داشته باشید این است که گارانتی آن را دریافت کنید. هر یک از وسیله های برقی و دیجیتالی که شما خریداری می نمایید امکان دارد بعد از مدتی عملکردشان دچار ایراد و یا اشکال شود، به همین دلیل یا باید آنها را تعمیر کنید و یا اینکه قطعات آن را تعویض نمایید.  بر همین اساس بهتر است گارانتی و ضمانت آن را از فروشنده دریافت نمایید تا در صورت نیاز از خدمات آن استفاده کنید. از آنجایی که روز به روز بیشتر وسیله ها هزینه بیشتری برای خرید دارند و شما باید مبلغ زیادی را برای تهیه آنها پرداخت کنید، بهتر است با گارانتی آنها را تهیه نمایید، چرا که در این صورت قیمت کمتری را ارائه خواهید داد. ترازوی محک از آن دسته ترازوهایی می باشد که طول عمر بالایی دارد، ولی باید بدانید در برخی از موارد سیستم آن شاید دچار ایراد شود.

ضمانت خرید ترازوی محک :

هر یک از انواع ترازوهای دیجیتالی که شما خریداری می کنید دارای ویژگی های مختلفی است و امکان دراد در برخی از مواقع سیستم آن نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد. بنابراین شما باید به خوبی تمامی موراد اطمینان خرید این محصول را در نظر داشته باشید و سپس خرید خود را انجام دهید.

امروزه هزینه خریداری قطعات ترازوی دیجیتالی بسیار زیاد است ولی اگر شما آن قطعات را به همراه گارانتی خریداری کنید نیازی نیست هزینه زیادی را پرداخت کنید. باتری که روی ترازو به کار می رود را  باید هر از چندگاهی مورد بررسی قرار دهید تا از عملکرد آن اطمینان کافی به دست آورید. شما می توانید از مشاوران و کارشناسانی که در زمینه فروش انواع ترازوی دیجیتالی تخصص دارند مشورت های لازم را برای خرید ترازو و دریافت گارانتی دریافت کنید.

 

اطلاعات تماس و آدرس

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22

آدرس ایمیل : info@tajhizat.co

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

خط اختصاصی ← 02180808081

تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712

تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 510
نمایش همه
علاقه مندی ها ()