ناخن ماشین آلات راهسازی، از حساس ترین قطعاتی است که در این نوع خودروهای سنگین به کار برده می شوند چون نقش تعیین کننده ای در سرعت و راندمان کاری ماشین آلات دارند. عموماً خرید و فروش ناخن ماشین آلات راهسازی متناسب با نیاز دارندگان ماشین آلات سنگینی چون لودر، بلدوزر، بیل مکانیکی، گریدر و غیره می باشد. در واقع این ناخن ها حالت کلنگی دارند که در مقابل باکت ها متصل می شوند و به وسیلۀ آنها می توان به راحتی عملیات خاک برداری را انجام داد. با توجه به ارتباط مستقیمی که ناخن های ماشین آلات با سطوح خاک دارند، بر اثر سایش و فشارهای مکانیکی ممکن است فرسایش یافته و بدین وسیله آسیب ببینند.

خرید ناخن ماشین آلات راهسازی

خرید ناخن ماشین آلات راهسازی نیز همانند دیگر قطعات مکانیکی به حساب می آید که در صورت استفاده بیش از اندازه و یا فشار بیش از حد به ناخن های ماشین، دچار فرسایش و همچنین شکستگی می گردند. در این صورت باید ناخن های شکسته شدۀ بیل ماشین را باید تعویض نمود. ناخن در ماشین آلات راهسازی و معدن  همچون بلدوزر، لودر، گریدر و غیره نقش تعیین کننده ای دارند و نیاز است همواره سالم بودن تمام ناخن ها مورد بررسی قرار گرفته شوند. در پروژه های عمرانی، نیاز است که مالکان ماشین آلات سنگین، متناسب با مدل و برند ماشین، اقدام به خرید ناخن های جدید ماشین آلات راهسازی نمایند، تا در صورت نیاز، در صورت بروز شکستگی به راحتی تعویض نمایند. در نتیجه عملیات عمرانی و استخراج را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. سالم بودن ناخن ها نقش مستقیم در سرعت انجام کارهای عمرانی دارد.

فروش ناخن ماشین آلات راهسازی ارزان

فروش ناخن ماشین آلات راهسازی ارزان را می توانید از نمایندگی های فروش قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین خریداری نمائید. توجه داشته باشید که ناخن های ماشین آلات سنگین متناسب با مدل و برند ماشین از جمله ناخن کوماتسو، ناخن های کاترپیلار، ناخن های هپکو، ناخن های زوم لاین و غیره با یکدیگر متفاوت می باشند. در نتیجه هنگام خرید هر نوع قطعات یدکی همچون ناخن های ماشین آلات، تمام این نکات را مد نظر داشته باشید تا به مشکلی مواجه نشوید.

در صورت عدم درست کار کردن ناخن های بیل، ممکن است سرعت انجام کارهای عمرانی کاسته شود و روند اجرای خاکبرداری با مشکل رو برو گردد و به درستی نتوان کار استخراج را انجام دارد. بنابراین همواره به یاد داشته باشید که پیش از شروع فعالیت های عمرانی، باید سالم بودن تمان ناخن های ماشین مورد بررسی قرار گرفته شود تا جلوی صدمات جدی تر گرفته شود.

قیمت ناخن ماشین آلات راهسازی

قیمت ناخن ماشین آلات راهسازی، به فاکتورهای متعددی چون ابعاد، جنس، مدل و برند ماشین آلات بستگی دارد. در نتیجه نمی توان قیمت مشخصی را از پیش ذکر نمود. با توجه به تعدد شرکت های پخش ناخن ماشین آلات راهسازی، باید از مراکز فروش معتبر اقدام به سفارش و خرید ناخن مورد نظر خود نمائید تا با قیمت ارزان و کیفیت اصل خریداری نمائید. با خرید و سفارش ناخن و قطعات یدکی مورد نیاز خود از شرکت های معتبر، ناخن های ماشین آلات سنگین را با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری می نمائید که از اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود. برای اطلاع از قیمت زیربندی ماشین آلات راهسازی به سایت مراجعه کنید. 

امروزه خرید قطعات یدکی و ناخن اصل ماشین آلات سنگین نیاز به دقت و توجه ویژه دارد تا متناسب با مشخصات فنی ماشین آلات سنگین خریداری گردد چون هر کدام از آنها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند.

گروه محصولات تکنو راه ساز، تولید کنندۀ انواع قطعات زیربندی ماشین آلات سنگین چون انواع ناخن ماشین آلات راهسازی فعالیت دارد و با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش می رسانند.

آدرس : تهران-خیابان قزوین-بعد پل نواب از سمت میدان قزوین- اول خیابان حدادی پلاک ۹ مجموعه تکنو راهساز

شماره تماس: 02155776969-55736464-55783121

فاکس:02155700312

ایمیل: mhm_ladhgari@yahoo.com     info@technorahsaz.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()