قطعات زیربندی از جمله انواع قطعات یدکی است که برای ساخت انواع ماشین آلات سنگین راهسازی صنعتی و معدنی به کار برده می شوند. خرید و فروش قطعات زیربندی متناسب با انواع ماشین آلات سنگین، رونق یافته است، چون با توجه به حجم فشارهای وارده به این نوع ماشین آلات، اصطحکاک و فشارهای زیادی را نیاز است که تحمل کنند. در واقع قطعات یدکی که در بخش اصلی ماشین آلات سنگین طراحی شده اند، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند و نیاز است که همواره پیش از راه اندازی ماشین آلات سنگین از سلامت انواع قطعات زیربندی اطمینان حاصل نمائید و سپس فعالیت های عمرانی خود را آغاز نمائید.

فروش انواع قطعات زیربندی

فروش انواع قطعات زیربندی ماشین آلات راهسازی را می توانید درون بازار مشاهده نمائید که اختصاص به انواع ماشین آلات سنگین دارند. قفل زنجیر، آیدلر، بغل بند آیدلر، دنده اسپراکت، رولیک، انواع ناخن، تیغه، پیچ مهره کفشک، بوش و پین دکل، زنجیر سفت کن، انواع فنر، غلطک، فنر زیربندی، بوش پالت و ... از جمله انواع قطعات زیربندی است که متناسب با برند ماشین آلات سنگین، با یکدیگر متفاوت می باشند.

لازم به ذکر است که قطعات زیربندی به عنوان مهمترین قطعات ماشین آلات راهسازی عمرانی به حساب می آیند و جزء جدایی ناپذیر اتصالات زیرین این نوع ماشین آلات می باشند. هنگام خرید قطعات زیربندی ماشین آلات راهسازی معدنی و صنعتی توجه داشته باشید که متناسب با برند و مدل ماشین آلات سفارش خرید خود را ثبت نمائید. کاترپیلار، کوماتسو، هیوندای، هپکو، ولوو، لیبهر، هیتاچی و زوملاین از برندهای معروف ماشین آلات راهسازی و عمرانی در سراسر دنیا می باشند که در ایران نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تنوع قطعات زیربندی ماشین آلات راه سازی که داخل ماشین آلات به کار برده شده اند بسیار زیاد می باشند و هر کدام از آنها کاربرد ویژه ای را انجام می دهند. در نتیجه با مشاهدۀ کوچکترین اختلال در روند حرکت ماشین آلات، نیاز است که تمام قطعات بخش زیربندی ماشین آلات را مورد بررسی قرار دهید و پس از مرتفع نمودن ایرادات وارد شده، ماشین را به حرکت بیندازید.

پین آلات ناخن، ضربه گیر، ناخن و کلنگ، پیچ و مهره TR، تیغه ها و گوشه ها که هر کدام از آنها دستۀ اصلی قطعات ماشین آلات راهسازی را تشکیل می دهند، نقش مهمی را بر عهده دارند و نیاز است که همواره سالم و بی نقص باشند و دچار شکستگی نگردند، در صورت مشاهدۀ هر نوع شکستگی، بهتر است ایرادات را بر طرف نمائید چون ممکن است فشار بیش از اندازه به قطعات زیربندی اصلی وارد گردد و مخارج هنگفتی را به شما متحمل کند. برای خرید دنده اسپراکت ماشین آلات راهسازی از طریق لینک اقدام نمایید. 

قیمت خرید قطعات زیربندی

قیمت خرید قطعات زیربندی به نوع و مدل قطعات و همچنین برند ماشین آلات سنگین بستگی دارد. ضمن آنکه برای ساخت انواع قطعات، از متریال مقاوم و مستحکم استفاده می شود و توجه داشته باشید که قطعات زیربندی فولاد مقاوم را برای خرید انتخاب نمائید. توجه به معقولۀ استحکام جنس قطعات، از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد چون به عبارتی عملکرد ماشین آلات راهسازی را مشخص می کنند. هرچه کیفیت تولید قطعات ریزبندی بالا باشد، به طبع میزان فشارهای وارده را طبق استاندارد تحمل می کنند و مالک ماشین را با هزینه های سنگین درگیر مواجه نمی سازند.

به عنوان مثال پیچ و مهره ها ممکن است قطعات بسیار کوچکی باشند ولی حائز اهمیت می باشند و شل شدن، باز شدن و یا شکستگی هر کدام از آنها ممکن است به دیگر  انواع قطعات زیربندی فشار بیش از اندازه وارد نماید.

گروه محصولات تکنو راهساز، با سابقۀ تولید و تأمین انواع قطعات زیربندی ماشین آلات سنگین راهسازی صنعتی و معدنی در ایران فعالیت دارد و امکان سفارش اینترنتی را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است.

آدرس : تهران-خیابان قزوین-بعد پل نواب از سمت میدان قزوین- اول خیابان حدادی پلاک ۹ مجموعه تکنو راهساز

ایمیل: mhm_lashgari@yahoo.com     info@technorahsaz.com

شماره تماس: 02155776969-55736464-55783121

فاکس:02155700312

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 416
نمایش همه
علاقه مندی ها ()