دستگاه سیل وکیوم برای بسته بندی ها به کار می رود. با استفاده از دستگاه سیل وکیوم می توان بسته بندی بسیار زیبا و کاربردی ایجاد کرد. این دستگاه هوای داخل بسته بندی ر ا خارج کرده و بدین ترتیب مواد غذایی سالم تر می مانند. برای بسته بندی های مختلف ظروف مواد غذایی می توان از این دستگاه استفاده کرد. دستگاه سیل وکیوم باید دارای استاندارد های مورد نیاز باشد تا بسته بندی به بهترین شکل انجام شده و مواد غذایی بتوانند ماندگاری مورد نظر را داشته باشند. دستگاه سیل وکیوم باید کیفیت بالایی داشته باشد، زیرا با توجه به استفاده ی بسیاری که از این دستگاه داریم ، نیاز است که مورد شستشو قرار گرفته و در طولانی مدت کار کند بنابراین اگر کیفیت کافی را نداشته باشد به زودی خراب خواهد شد. برای ماندگاری محصولات معمولا از گاز های ازت و نیتروژن استفاده می شود، برای همین در زمان خرید دستگاه سیل وکیوم باید توجه داشته باید که این دستگاه مجهز به قابلیت افزودن این گاز ها باشد. جنس دستگاه سیل وکیوم بهتر است از استیل باشد تا در مواقع شستشو آسیب نبیند.برای خرید دستگاه سیل وکیوم به سایت مراجعه کنید.

انواع دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم در مدل  های رومیزی و ایستاده موجود است که با توجه به نوع استفاده می توانید انواع آن را انتخاب کنید.

قیمت دستگاه سیل وکیوم

قیمت دستگاه سیل وکیوم با توجه به قابلیت های آن، ظرفیت دستگاه، جنس دستگاه ، مدل و کیفیت آن تعیین می شود.

مزایای استفاده از دستگاه سیل وکیوم

استفاده از دستگاه سیل وکیوم به دلیل موارد خاصی صورت می گیرد که از این مزایا می توان به حفاظت از مواد غذایی و...، حمل و نقل راحت، غیر قابل نفوذ بودن بسته بندی در مقابل عواملی مانند گرد و غبار و آب و...، ایجاد برش های آماده از محصول، سرعت در بسته بندی، زیبایی بسته بندی|، فروش راحت تر محصولات و....

از دیگر مزایای دستگاه سیل وکیوم این است که می توان بر روی بسته بندی های ایجاد شده توسط آن ، مشخصلات و تاریخ تولید و انقضا را درج کرد که این اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد.

خرید و فروش دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم در دو نوع القایی و حرارتی دارد که برای انواع ظروف بشقابی و لیوانی باید مدل مناسب را انتخاب کنیم. در مدل دستگاه سیل وکیوم حرارتی ، حرارت به وسیله ی برق به دست می آید و برای بسته بندی به کار می رود اما در دستگاه سیل وکیوم القایی ، از امواج القایی استفاده می شود. بنابراین شما با توجه به فعالیتی که دارید می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. خرید و فروش دستگاه سیل وکیوم از فروشگاه های عرضه کننده ی لوازم صنعتی انجام می گیرد.برای اطلاع از قیمت فروش دستگاه سیل به سایت مراجعه کنید. 

کار با دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم پس از وارد شدن مواد غذایی مورد نظر ، سلفون را بر روی آن می کشد. دستگاه مجهز به تیغه ای است که سلفون اضافی توسط دستگاه برش داده می شود. حرارت باعث بسته بندی به حالت وکیوم بوده و در نهایت بسته بندی به صورت مرتب انجام خواهد شد. پس از انجام بسته بندی ظروف به بیرون از دستگاه انتقال پیدا می کنند. برای این که بتوانید دستگاه خوب و مناسبی را انتخاب کنید باید از افراد باتجربه در این زمینه کمک بگیرید.

شرکت های بسیاری تولید انواع دستگاه های صنعتی مانند دستگاه سیل وکیوم را انجام می دهند که در این میان شرکت آراد ماشین از طراحان و سازندگان بزرگ و مطرح گشورمان است که محصولاتی باکیفیت را به تولید می رساند و توانسته با خدمات دهی عالی خود موجب رضایتمندی مشتریان خود شود و محصولات را با کمترین قیمت به دست آن ها برساند

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 489
نمایش همه
علاقه مندی ها ()