ساکنین ساختمان ها هر روزه حجم زیادی از زباله ها را تولید می کنند. این زباله ها شامل زباله های تر و خشک است که هر روزه باید از محیط آپارتمان و محل زندگی افراد خارج شده و در سطل زباله قرار بگیرد. انتقال شبانه ی زباله ها از مجتمع های مسکونی و آپارتمان های بلند  به درب منزل در فصول مختلف سال مخصوصا  زمستان مشکلات زیادی را به همراه دارد و گاهی تبدیل به یکی از معضلات آپارتمان نشینان می شود. گاهی ممکن است در هنگام انتقال کیسه های زباله، شیرابه یا کثیفی های حاصل از زباله ها بر روی زمین ریخته و علاوه بر کثیف کردن ظاهر ساختمان، باعث انتقال میکروب های بیماری زا شود. مشکل دیگری که انتقال زباله ها ایجاد می کند، سر و صدا و استهلاک آسانسور است. با توجه به تمامی این موارد اهمیت استفاده از سیستم شوتینگ زباله به روشنی مشخص می شود و این سیستم به نحوی طراحی شده است که می تواند تمامی مشکلات ناشی از دفع زباله را به حداقل برساند و برای تفکیک زباله های تر و خشک نیز مناسب است.برای نصب انواع شوتینگ زباله به سایت مراجعه نمایید. 

سیستم شوتینگ زباله قدیمی و جدید

سال ها قبل در بعضی از ساختمان ها از سیستم شوتینگ زباله ی قدیمی استفاده می شد. این سیستم ها دارای سه بخش شامل دریچه، مجرایی برای  دفع زباله ها  و مخزنی برای  گرد آوری زباله بودند  و استفاده از این سیستم های قدیمی مشکلات بسیای را به همراه داشت. این سیستم ها امکانی برای شست و شو نداشتند و بوی نامطبوع موجود در آن ها به فضای داخلی آپارتمان وارد می شد. در نتیجه سیستم شوتینگ زباله امروزی، جایگزین سیستم های قدیمی شده و در حال حاضر از سیستم های جدید در بسیاری از ساختمان ها و برج ها استفاده می شود. علاوه بر این ها، سیستم های جدید دارای تهویه ی مناسبی هستند و از عایق صدا نیز برخوردارند.

سیستم های شوتینگ زباله دارای دو مزیت اصلی هستند:

  • افزایش سطح ایمنی در دفع زباله
  • افزایش سطح بهداشت در دفع زباله

بررسی سیستم شست و شو در سیستم شوتینگ زباله

کانال های اصلی سیستم شوتینگ زباله  مجهز به فرچه ها و  ابزار هایی هستند که عملیات پاکسازی و تمیز کردن کانال را راحت تر انجام می دهند. در داخل کانال اصلی سیستم شوتینگ زباله نازل ‌هایی  وجود دارد که با  پاشش پر فشار آب به تمیز سازی سطح داخلی کانال اصلی سیستم شوتینگ کمک کرده  و به کمک محلول های شستشو و  مواد ضد عفونی کننده، عملیات پاک سازی را  به خوبی انجام م دهند. از مزایای شستشوی کانال اصلی آن است که  که مانع از ایجاد بوی نامطلوب و  رشد میکروب ها و باکتری های بیماری زا در داخل آپارتمان می‌ شود.
مزایای سرعت گیر در کانال اصلی سیستم شوتینگ زباله
معمولاً در آپارتمان هایی که تعداد طبقات زیاد است و دارای ارتفاع زیادی هستند، از سرعت گیر در داخل کانال اصلی سیستم شوتینگ زباله استفاده می شود. چنانچه سرعت گیر  در داخل کانال اصلی نصب نشود،  کیسه ‌های زباله در هنگام انتقال از طبقه بالا به طبقه پایین با سرعت زیادی رو به ‌رو شده و در نتیجه پاره می شود. برای جلوگیری از پاره شدن کیسه های زباله در هنگام انتقال آن ها از بالاترین طبقه به پایین ترین طبقه، معمولاً سرعت گیر هایی در مسیر راه تعبیر شده است. همچنین کانال اصلی دارای یک شیب ملایم است و به صورت عمودی از بالا تا پایین قرار نمی‌گیرد و این عامل  باعث شده که کیسه های زباله با سرعت پایین تری به اتاقک ذخیره ‌سازی زباله منتقل شوند. برای خرید چراغ آلارم شوتینگ زباله در طبقات به سایت شرکت نخستین کار مراجعه نمایید. 

مزایایی همچون سرعت گیر در سیستم های قدیمی شوتینگ زباله وجود نداشته و در سیستم های امروزی، این موارد اضافه شده است.

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 551
نمایش همه
علاقه مندی ها ()