یکی از مهم ترین کار ها برای دکوراسیون ساختمان ها نقاشی ساختمان می باشد . نقاشی ساختمان می تواند به محیط زیبایی ببخشد و ساختمانی تمیز داشته باشید. برای انجام نقاشی ساختمان حرفه ای باید به نکات بسیاری توجه نمایید ، همین طور انتخاب یک نقاش ماهر برای نقاشی ساختمان یک اصل مهم به شمار می رود . زمانی که می خواهید اجرای نقاشی ساختمان با قیمت مناسب  را انجام دهید باید یک رنگ مناسب را برای ساختمانتان انتخاب کنید. انتخاب رنگ بسیار هم است و برای این که یک دکوراسیون زیبا داشته باشید می توانید از ترکیب چند رنگ استفاده کنید البته این رنگ ها باید هماهنگ بوده و هارمونی زیبایی را ایجاد کنند.

انواع رنگ برای نقاشی ساختمان

رنگ های متعددی وجود دارد که می توان نقاشی ساختمان را با استفاده از آن ها انجام داد اما استفاده از برخی رنگ ها برای مکان هایی مناسب است .

رنگ روغنی: رنگ های روغنی رنگ هایی هستند که دارای جلا بوده و براق می باشد. رنگ های روغنی مانند لایه ای تا حدودی مانع عبور مایعات می شود. بنابراین از رنگ های روغنی برای رنگ آمیزی فلزات استفاده ی بسیاری می شود. همین طور این رنگ ها قابلیت شستشو داشته و این یکی از مزیت های آن می باشد.

رنگ پلاستیک: رنگ پلاستیک قیمت ارزانی داشته و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های پلاستیکی قابلیت شستشو نداشته بنابراین بیشتر از این رنگ ها برای رنگ آمیزی سققف استفاده می شود. رنگ پلاستیکی به دلیل مواد به کار رفته در آن به سرعت خشک می شود. بنابراین برای اجرای نقاشی ساختمان با استفاده از رنگ های پلاستیکی باید از فرد بسیار ماهری کمک بگیرید زیرا این رنگ بسیار سریع خشک می شود. یکی از مزایای این رنگ ها نیاز نداشتن به زیرساز می باشد بنابراین سرعت کار نقاشی ساختماند با استفاده از این رنگ ها بالا می رود.

رنگ بلکا: یکی دیگر از انواع رنگ های ساختمانی رنگ بلکا می باشد . این رنگ برای طراحی به جای کاغذ دیواری به کار می رود بنابراین با استفاده از این رنگ می توانید انواع طرح ها را بر روی دیوار ها اجرا نمایید. از این رنگ در مراکز مختلفی از قبیل ادارات و آموزشگاه ها و کلینیک ها استفاده می شود. برای انجام نقاشی ساختمان در تهران به سایت مراجعه نمایید. 

مراحل اجرای نقاشی ساختمان

برای شروع کار نقاشی ساختمان نیاز به مواد و لوازم کار داریم و همچنین نیاز به فردی ماهر که بتواند کار نقاشی ساختمان را به صورت حرفه ای انجام دهد. شما هر طرحی را با بهترین انتخاب رنگ هم انتخاب کنید اگر نقش ساختمان فردی ماهر نباشد از پس کار بر نیامده و نتیجه مورد رضایت شما نخواهد بود بنابراین انتخاب نقاش خوب و حرفه ای اصلی ترین مورد در نقاشی ساختمان می باشد. پس از انتخاب رنگ و نقاش باید دیوار ها و سقف را برای نقاشی آماده کنید، دیوار ها باید تمیز و عاری از هر گونه گرد و غبار باشند. نقاش قسمت هایی که نیاز به گچ کاری دارد مانند منافذ و ترک ها را می پوشاند. سپس پس از خشک شدن گچ نوبت به شروع نقاشی می شد ، فرد نقاش نقاشی را اجرا کرده و یک لایه از رنگ را بر روی دیوار ها می زند، سپس ادامه ی کار را به روز دیگر موکول می کند یرا باید سطح نقاشی شده کاملا خشک شود و روز بعد نقاشی مجدد بر روی آن صورت گیرد، معمولا دو بار رنگ بر روی سطح زده ی شود تا هم دوام خوبی داشته باشد هم یکدست و زیبا شود.

مرکز گروه ساختمانی بیرامی یکی از مراکز ارائه دهنده ی خدمات ساختمانی مانند نقاشی ساختمان می باشد که با بهره گیری از افراد با تجربه و سابقه ی خوبی که در این زمینه دارد ، انجام می گیرد.

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655       

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 491
نمایش همه
علاقه مندی ها ()