اندیشه از مناطقی بسیار قدیمی و خوب در اطراف تهران است. اندیشه دارای آب و هوایی خنک و مطلوب است و دارای تعداد ساکنین بسیار زیادی می باشد. اندیشه برای سکونت افراد از نظر امکانات راضی کننده بوده و به دلیل پایین بودن قیمت آپارتمان در اندیشه مناسب برای افراد با بودجه های کم یا سرمایه گذاری می باشد. با رشد روز افزون جمعیت در تهران ، با مشکلاتی از قبیل آلودگی هوا روبرو هستیم که این شرایط برای بسیار از افراد مخصوصا برای سالمندان و بیماران مناسب نبوده و این افراد به مناطق اطراف تهران نقل مکان می کنند. تهران دارای مناطقی است که دارای آب و هوای خوب و امکانات مناسب می باشد که یکی از این مکان ها اندیشه است. اندیشه منطقه ای قدیمی نشین بوده که دارای 6 فاز است که این منطقه را بسیار گسترده ساخته است. قیمت آپارتمان لوکس در اندیشه پایین بوده و افراد با پول کمتر نسبت به تهران می توانند در این شهر سرمایه گذاری کنند. فاصله ی اندیشه تا تهران یعنی تا میدان آزادی در حدود 30 کیلومتر است. نزدیک بودن اندیشه به تهران باعث گرایش بیشتر افراد به این منطقه شده زیرا دسترسی به تهران راحت و در زمان کم میسر می باشد. برای این که بتوانید در اندیشه خرید و فروش ملک را انجام دهید می توانید از مشاوران بسیار باتجربه کمک بگیرید.

اندیشه از نظر امکانات

 امکاناتی که در اندیشه وجود دارد بسیار عالی بوده و شامل انواع مغازه ها، مجتمع های ورزشی، پارک ها ، امکانات اصلی شامل آب و برق و گاز ، درمانگاه ها، مدارس و هرچیزی که مورد نیاز یک زندگی مطلوب است. برای اطلاع از قیمت آپارتمان در اندیشه به سایت مراجعه کنید. 

همان طور که گفته شد اندیشه دارای 6فاز است و فاز یک آن قدیمی نشین بوده و دارای تعداد آپارتمان های بسیاری می باشد. رشد جمعین در این منطقه باعث به وجود آمدن شهرک های بسیاری شده است. فاز دوم اندیشه دارای آپارتمان ها و ویلا ها می باشد. فاز دوم نسبتا دور تر از سایر فاز ها می باشد. فاز سوم اندیشه نیز دارای امکانات ویژه ای بوده و زیر ساخت های مناسبی دارد. این فاز دارای مجتمع بزرگ نگارستان برای خرید می باشد. فاز 4 نیز در کنار فاز سه و در مجاورت جاده شهریار بوده بنابراین جای رشد بیشتری دارد و این فاز نیز دارای بازار بزرگ ایرانی بوده و دارای مراکز اداری و تجاری بسیاری می باشد. فاز پنجم اندیشه نیز در قسمت بالایی فاز 4 قرار داشته و دارای تمامی امکانات می باشد که شرایط خوبی برای سکونت دارد. در این فاز می توانیم خرید آپارتمان و ویلا را داشته باشیم. فاز 6 که جدید بوده در حال آماده سازی و زیرساخت است تا بتواند پیشرفت نماید

قیمت آپارتمان های مسکونی در اندیشه

قیمت آپارتمان در اندیشه بسیار مناسب بوده و افراد می توانند با بودجه ی مناسبی صاحب آپارتمان شوند. قیمت آپارتمان در اندیشه بر اساس عوامل مختلفی ازجمله متراژ و مطقه و دسترسی ها می تواند متغیر باشد. شما با توجه به بودجه ای که دارید می توانید اقدام به خرید آپارتمان نمایید و از مراکز املاک در این منطقه کمک بگیرید. برای انتخاب  املاک قابل اطمینان در اندیشه باید بسیار دقت کنید تا معتبر بوده و قابل اعتماد باشد.

اندیشه با توجه به رشد روز افزونش موجب ساخت تعداد زیادی آپارتمان شده و ساخت شهرک ها و ویلا های لوکس در این منطقه افزایش پیدا کرده است. شما نیز می توانید از این منطقه برای سکونت و سرمایه گذاری استفاده کنید. به دلیل همجواری اندیشه با کرج و شهریار و ملارد می توانیم رشد و پیشرفت این منطقه را در سال های آینده نیز شاهد باشیم.

املاک خانی از مراکز معتبر خرید و فروش آپارتمان در اندیشه می باشد. 

اندیشه فاز یک ابتدای خیابان شاهد غربی روبروی بانک قوامین

65516736 – 65516735

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1055
نمایش همه
علاقه مندی ها ()