ویژگی های خرید از مراکز تولید و پخش لباس بچه

صنعت تولید پوشاک امروزه یکی از مهمترین صنایع در اقتصاد کشور به حساب می آید. به همین دلیل مراکز تولید و پخش لباس بچه در سر تا سر کشور احداث شده اند تا با تاکید بر کیفیت و قیمت مناسب، بهترین محصولات را برای عرضه در بازار ارائه داده و با سایر محصولات خارجی رقابت کنند.

خرید از این مراکز تولید و پخش لباس بچه ممکن است برای پدران و مادران کمی مشکل باشد اما از لحاظ قیمت مناسب و کیفیت می تواند به سود آنها تمام شود. لباس های بچه گانه تولید داخلی به دلیل حذف هزینه های گمرک و موارد دیگر بالطبع ارزان تر از لباس های خارجی است. اما اگر بخواهیم لباس را با قیمت مناسب تری تهیه کنیم بهتر است از مراکز تولیدی، لباس را خریداری کنیم.

قیمت لباس های بچه گانه در این مراکز بسیار منصفانه تر و مناسب تر از فروشگاه ها می باشد. چرا که با این خرید هیچ گونه واسطه ای وجود ندارد و هزینه ها کاهش پیدا می کند.

همه مراکز خرید و پخش باید برای به دست آوردن مجوز تولید از پارچه های استاندارد و با کیفیت، استفاده کنند. به همین دلیل خرید بی واسطه از این مراکز، افراد را از لحاظ کیفیت پارچه و استاندارد بودن آن مطمئن می کند. پارچه های مورد استفاده در این مراکز از جنس پنبه و کتان می باشد و از پارچه های پلاستیکی برای تولید لباس بچه گانه استفاده نمی کنند. این نوع پارچه ها می توانند در پوست و بدن کودکان حساسیت ایجاد کنند.

همچنین یکی دیگر از مزیت های خرید از مراکز تولید و پخش لباس بچه مانند تولیدی ایران نوین، وجود تنوع بالا و متناسب با سلیقه های افراد مختلف است. این مراکز در مقایسه با فروشگاه های لباس بچه، از تنوع بیشتری برخوردار هستند. علاوه بر این این مراکز، از یک نوع لباس سایزهای مختلف را تولید می کنند و افراد می توانند به آسانی سایز و ابعاد مورد نظر را برای کودک خود به دست بیاورند.

تماس با ما

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 557
نمایش همه
علاقه مندی ها ()