نایلون حبابدار تولید شده توسط بهترین و بزرگترین تهیه کننده نایلون حبابدار:

نایلون های حبابدار، نایلون هایی پلاستیکی از جنس سلفون، شیرینگ و نایلکس هستند و همگی آن ها پلی اتیلنی می باشند. نایلون های حبابدار توسط بزرگترین تولید کننده نایلون حبابدار در انواع و اقسام و مدل های متفاوت به فروش می رسد. این نایلون ها برای بسته بندی اجناس و کالایی که بسیار به ضربه حساس بوده و قابلیت خط خوردگی یا شکستگی دارند به کار برده می شود. نایلون حبابدار را می توان به صورت کیسه ای، رولی و یا به صورت فله ای برای اجناس خود خریداری کرده و از آسیب آن ها جلوگیری نمایید. بزرگترین مرکز تولید کننده نایلون حبابدار قادر به تولید هر کدام از انواع نایلون حبابدار مد نظر شما می باشد. در ادامه به بررسی انواع و کاربرد آن ها خواهیم پرداخت:

انواع نایلون حبابدار تولید شده توسط بزرگترین شرکت تولید کننده نایلون حبابدار:

نایلون حبابدار انواع متفاوتی دارند. این نایلون را بسته به نوع و شکل کالا می توان سفارش داد. نایلون حبابدار به صورت های کیسه ای معمولی یا دو بعدی و کیسه ای ۳ بعدی که برای کالا های مکعبی مانند تستر استفاده می شود، وجود دارد. نایلون های رولی نیز به صورت دو لایه و سه لایه با حباب های ریز و درشت که ۳ بعدی نیز می باشند تولید می شود. نایلون هایی که حباب های ریز دارند برای کالا های کوچک و نایلون های حباب درشت برای کالا های بزرگ مناسب هستند‌. نایلون هایی که توسط بزرگترین تولید کننده نایلون حبابدار تولید می شود از بهترین مواد اولیه برای ساخت نایلون های خود استفاده می کند و همچنین دارای بهترین کیفیت می باشد که در صورت استفاده از آن ها، به هیچ وجه سوراخ، پاره یا دچار کشیدگی نخواهند شد.

شما با سفارش نایلون مورد نیاز خود از سبز پلاست ، بزرگترین تولید کننده نایلون حبابدار، علاوه بر اطمینان خاطر از جنس و کیفیت مرغوب، مطمئن باشید که شرکت ما انواع نایلون شیرینگ و حبابدار و غیره را با نازلترین قیمت نسبت به تولید کنندگان دیگر عرضه می کند.

تماس با ما 

 آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت: 02156572479 - 02156576618

موبایل: 09123777763  - 09306666939

ایمیل: info@plastsabz.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 408
نمایش همه
علاقه مندی ها ()