لاستیک فالکن بهترین انتخاب برای خودروی شما

تایر ماشین از جمله ملزوماتی است که اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد شما را با مشکل مواجه می‌کند. لاستیک های فالکن با بهره‌گیری از دانشی نوین و با بهترین کیفیت انتخاب مناسبی برای خودروی شما به شمار می‌رود. اهمیت لاستیک بیشتر در مواقعی مشخص می‌شود که قصد رانندگی‌های طولانی مدت را دارید یا حتی هنگامی که عجله دارید تا به جلسه‌ای مهم برسید. اگر تایر ماشین شما مناسب نباشد قطعا برنامه‌های شما را به هم می‌ریزد و حاصلی جز ناراحتی برای شما ندارد. پس در انتخاب لاستیک خودرو با وسواس بیشتری عمل کنید و به این شیوه در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

چرا لاستیک فالکن؟

شرکت‌های مختلفی در طراحی و تولید لاستیک ماشین فعالیت می‌کنند که هر یک با در نظر گرفتن مزایای رقابتی سعی دارند از رقبا پیشی بگیرند. از میان برندهای مختلف تایر ماشین، لاستیک  فالکن یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین آن‌هاست. فرقی ندارد خودروی شما چیست. فارغ از این‌که اتومبیل شما سواری یا مینی‌بوس یا حتی کامیون باشد، شرکت فالکن، لاستیک مناسب با خودروی شما را تولید می‌کند.

لاستیک فالکن از دیرباز با ارائه‌ی محصولاتی خوب امتحان خود را پس داده است و دیگر نیازی به معرفی ندارد. اکثر کسانی که از محصولات یک برند خاص و معتبر استفاده می‌کنند، اگر کیفیت مناسبی از محصولات مشاهده کنند به مشتریان ثابت تبدیل می‌شوند.

این برند در سال 1983 تاسیس شد و تا کنون با قدرت به کار خود ادامه داده است. از آن زمان این لاستیک هر روز در جاده‌ها، مسابقات و مقابل چشم همگان عملکرد درخشان خود را به نمایش گذاشته است.

اگر تا کنون از تایر دیگری استفاده می‌کردید با انتخاب این انواع لاستیک تفاوت را لمس کنید و تغییری محسوس در خودروی خود ایجاد کنید. با مراجعه به نمایندگی‌های فعال لاستیک فالکن در ایران مانند فروشگاه دیجی تایر می‌توانید مدل‌های مختلف این لاستیک را بررسی و با توجه به ویژگی‌های هر یک، محصول موردنظر خود را خریداری کنید.

ارتباط با ما

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 355
نمایش همه
علاقه مندی ها ()