تعمیرات و نگهداری قطعات داخلی دستگاه جوش

با توجه به استفاده روزافزون از دستگاه های جوش و پیشرفت و رشد صنعت جوشکاری، نیاز به تعمیرات و نگهداری از قطعات داخلی دستگاه های جوشکاری  بسیار مشهود است. بنابراین بایستی به دنبال تعمیرکار حرفه ای و متخصص برای تعمیر دستگاه بود.

تعمیرگاه های دستگاه جوش باید برای تشخیص عیوب و تعمیر آن از تجهیزات و ابزارهای مدرن و جدید استفاده کنند. استفاده از دستگاه ها و ابزار آلات قدیمی برای تعمیر قطعات داخلی دستگاه جوش با تکنولوژی پیشرفته، قابل اجرا نیست.

همچنین تعمیرگاه دستگاه جوشکاری باید از قطعات، مواد و متریال های با کیفیت و مناسب برای تعمیر آن استفاده کند. علاوه بر این بایستی برای دستگاه های مختلف جوشکاری مانند اینورتر و... از مواد مخصوص به آن دستگاه استفاده کرد. متریال و قطعات مخصوص به یک دستگاه را نباید برای همه دستگاه ها به کار برد.

برای انتخاب برند و نوع مناسب دستگاه جوش بایستی به گارانتی و خدمات پس از فروش آن دقت کرد تا در صورت بروز مشکل و خرابی بتوان به آسانی و بدون صرف هزینه دستگاه را تعمیر کرد.

برخی از مشکلات متداولی که ممکن است برای دستگاه جوشکاری به وجود آید عبارت است از؛ تست قطعات داخلی و برد معیوب، عیب یابی مدار اسیلاتور، مشکلات جوش نزدن دستگاه و یا چسبیدن الکترودها، مشکل جرقه ضعیف الکترود، مشکل تنظیم نشدن قدرت جوشکاری، مشکلات برد ترانس، روشن شدن چراغ های خطا، داغ کردن دستگاه، مشکلات مربوط به منبع تغذیه، خرابی بردهای اصلی و فرعی و....

فرایند تعمیر برای دستگاه های جوشکاری با توجه به DEEP و یا SMD بودن قطعات و برد آن انجام می شود و بایستی با استفاده از لوازم آزمایشگاهی پیشرفته و دقیق عیب یابی آن انجام گیرد. همچنین باید دقت کرد که قطعات استفاده شده به جای قطعات معیوب اصل و اورجینال بوده و حتما گارانتی داشته باشد. بعد از تعمیر دستگاه نیز تست نهایی از آن گرفته شده و از سالم بودن تمام قطعات داخلی دستگاه جوش اطمینان حاصل کرد.

برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما در ابزار آذین از راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید.

آدرس : تهران ، نرسیده به میدان حسن آباد ، کوچه شجاعی، بن بست جمالدار2، پلاک30 ، واحد3

شماره تماس : 66723616-021 /66171735-021

ایمیل : info@abzarazin.com

همراه : 09125483995

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 578
نمایش همه
علاقه مندی ها ()