ثبت نام کویر تایر

کویر تایر به عنوان یکی از واحد های منتخب صنعتی سالهاست که با تولید انواع لاستیک های بلت سیمی و بدون تیوپ که کیفیت آن ها در آزمایشگاه های مدرن کنترل کیفی این کارخانه بررسی می شود مخاطبان بسیاری دارد. طرح ثبت نام  کویر تایر یکی از جدیدترین طرح های دولتی است، که در راستای حمایت از مصرف کنندگان انجام می شود، در این طرح تمامی تایر های این شرکت را می توان به صورت ثبت نامی و معادل با 4 حلقه تایر برای هر مشتری در سال خریداری کرد. در هنگام پر کردن سفارش خرید ثبت نام کویر تایر باید اطلاعات دقیق تایر خود را از نظر ابعاد فیزیکی و مشخصات فنی آن را به درستی وارد نمایید، زیرا این نمایندگی ها تنها مکلف به ارسال محصولات ثبت شده می باشند، و در سامانه آن ها امکان ویرایش مشخصات خرید وجود نخواهد داشت.

این کمپانی داخلی در تولید انواع تایرهای رادیال با استفاده از رشته های سیمی پیشتاز بوده است و تمامی تولیدات خود را بر اساس استاندارد های روز دنیا به بازار های داخلی عرضه می کنند، در ساخت انواع لاستیک کویر تایر از بهترین مواد اولیه استفاده شده اند، که کارایی تایر ها را تا حدود 60 در صد افزایش می دهد.  کیفیت انواع تایرهای سفارشی در طرح ثبت نام کویر تایر برابر با دیگر تایر های موجود در بازار های آزاد می باشد، که برای تضمین این امر شرکت برای تمامی آن ها یک گارانتی 4 ساله را در نظر گرفته است. تعرفه ها و قیمت ثبت نام کویر تایر در سامانه این مرکز و نمایندگی ها و مراکز مجاز به مراتب ارزان تر بازار آزاد می باشد.

از معتبر ترین مراکز فروش و ثبت نام کویر تایر می توان به نمایندگی محبوب و معتبر یوزپلنگ اشاره کرد، که سالهاست با عرضه و پخش برترین و محبوب ترین برند های تولید کننده تایر در دنیا اعتماد و اطمینان مخاطبان خود را جلب کرده است.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()