مویک ایر 2 یکی از بهترین هواپیماهای بدون سرنشین می باشد. این پرنده کوچک به راحتی قابل حمل بوده و امکان دسترسی به آن بسیار آسان است. دوربین آن K4 و 12 مگاپیکسلی است. برای اینکه بتوانید بهترین عملکرد این پرنده کوچک را نظاره گر باشید، باید بهترین لوازم جانبی مویک ایر 2 را پیدا کنید.

معرفی لوازم جانبی مویک ایر 2

انواع لوازم جانبی مویک ایر 2 برای شروع یک پرواز سریع با هم ترکیب می شوند.

باتری

داشتن باتری اضافی بخشی از لوازم جانبی مویک ایر 2 به حساب می آید. این باتری های اضافی باید بیش از سه عدد باشند. اگر شما یک کاربر فوق العاده قدرتمند مویک ایر 2 هستید و به مسافرت های طولانی می روید یا زمان زیادی را در کمپینگ، پیاده روی و کوله پشتی می گذرانید، باید باتری های زیادی برای سفر در نظر داشته باشید. چون در چنین شرایط ممکن است امکان شارژ مجدد مویک ایر 2 برای شما فراهم نباشد.

باتری های لیتیوم گزینه خوبی برای تامین لوازم جانبی مویک ایر 2 می باشد. اگر به مسافرت می روید بهتر است سه عدد باتری به همراه داشته باشید.

شارژر

شارژر نیز قطعاً یکی از مهم ترین لوازم جانبی مویک ایر 2 می باشد. این شارژرها با پریز برق کار می کنند و برای شارژ مجدد باتری به کار می روند. برای اینکه بتوانید یک سفر عالی با هلی شات مویک ایر 2 داشته باشید، باید به باتری و شارژر آن توجه کنید. با داشتن این لوازم جانبی مویک ایر 2 می توانید باتری های خود را شارژ کنید.

توجه داشته باشید که شما هر چه قدر هم باتری برای سفر ذخیره کرده باشید، باز هم با طولانی شدن سفر حس نیاز به وجود یک باتری را خواهید داشت. اگر شارژر مناسبی برای راه و سفر انتخاب کرده باشید، دیگر نیازی به تهیه باتری های متعدد ندارید. البته به شرطی که شرایط شارژ مجدد باتری انواع مویک ایر 2 برای شما فراهم باشد. بنابراین بهتر است 3 باتری ذخیره و شارژر را در دسته لوازم جانبی مویک ایر 2 قرار دهید.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()