باسکول صنعتی پایه ثابت پیام توزین مدل TS500

 باسکول صنعتی پایه ثابت پیام توزین TS500دارای چه مشخصاتی می باشد:

باسکول صنعتی پیام توزین TS500دارای نوع چرخ دار و نوع ثابت می باشد که در اینجا به نوع ثابت آن می پردازیم. این نوع از باسکول صنعتی دارای ظرفیت اندازه گیری 500 کیلو می باشد که دقت اندازه گیری آن معادل 100 گرم است. این نوع باسکول صنعتی دارای جنس بدنه و سینی فلزی است که سینی آن دارای ابعاد70×70 می باشد. این سینی از جنس رنگ ضد خط و خش می باشد و در برابر ضربه های ناشی از وزن اجسام سنگین مقاوم است. باسکول صنعتی پایه ثابت پیام توزین دارای علمکی است که روی آن نمایشگری از نوع ال سی دی قرار گرفته که به خوبی اطلاعات را نمایان می کند. برای اطلاع از قیمت انواع باسکول صنعتی از طریق لینک ها اقدام نمایید.

این باسکول دارای پارسنگ می باشد که باعث می شود در به دست آوردن وزن خالص جسم توانایی زیادی داشته باشد. این باسکول 500 کیلویی پیام توزین دارای باطری است که می تواند شارژ شود و در نتیجه برای شغل های سیار نیز مناسب است. از کاربرد این دستگاه می توان به استفاده توسط کشاورزان و دامداران، عمده فروشی ها، فروشندگان فلز های مختلف و... نام برد. از معایب این باسکول صنعتی می توان عدم اتصال به چاپگر جانبی و پرینتر را نام برد.

باسکول صنعتی چیست و دارای چه اجزایی می باشد؟

کار باسکول های صنعتی  مانند ترازو های دیجیتالی است ولی کار آن ها  بسیار بزرگتر و برای توزین موادی با وزن زیاد و حجم بالا و در امور های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. باسکول صنعتی دارای بدنه، پایه یا علمک، سینی یا قلاب  بسیار محکم، نمایشگر ال ای دی یا ال سی دی و یک یا چند عدد لودسل بر حسب نوع باسکول  وجود دارد. لودسل ها قطعه هایی حساس به فشار یا کشش می باشند که میزان حساسیت را به وزن تبدیل میکنند. باسکول های صنعتی ظرفیت های  وزنی متفاوت از زیر صد کیلو تا چند تن دارند که هر کدام مناسب کاربرد خود می باشند. برای خرید از  نمایندگی باسکول پند به سایت فروشگاه پند گستر مراجعه نمایید. 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 396
نمایش همه
علاقه مندی ها ()