یونولیت سقفی یا پلاستوفوم ها در سطح گسترده ای دارای کاربرد غیر از استفاده در ساخت و ساز می باشد. این پلاستوفوم ها به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند به اینگونه ماده ی پرکاربردی تبدیل شده اند. از کاربرد های یونولیت سقفی می توان به تونل های انجمادی یا یخچال ها، سرد خانه ها و انبار ها اشاره نمود. یونولیت ها به عنوان عایق های حرارتی نیز کاربرد دارند. در کانتینر هایی که به حمل مواد غذایی و دارویی می پردازند از یونولیت ها و انواع یونولیت سقفی استفاده می شود. همچنین در صنایع مواد دارو و غذایی از یونولیت ها به وفور دیده می شود به علت اینکه آن ها دارای خاصیت فساد ناپذیری هستند و مقاومت آن ها نیز زیاد است. صنایع بسته بندی نیز یکی دیگر از کاربرد یونولیت ها می باشد.

ویژگی های استفاده از یونولیت سقفی:

یونولیت ها هنگام تولید، نصب و حمل و نقل هیچگونه ضایعات و به هدر رفتگی ندارند و در نتیجه به محیط زیست آسیبی نخواهد رسید. یونولیت سقفی سرعت ساخت سقف را بسیار افزایش می دهد و دارای نصب راحت و سریعی است. یونولیت های سقفی باعث می شوند مصرف بتن ها و تیرچه ها به حداقل میزان خود برسد. هر یونولیت می تواند جایگزین ۱۰ عدد بلوک یا آجر سفالی شده که به نوبه خود هم باعث کاهش وزن و هم هزینه های جاری خواهد شد. از ویژگی های دیگر یونولیت سقفی عایق بودن نسبت به صدا، رطوبت و حرارت می باشد که ویژگی با ارزشی محسوب خواهد شد و همچنین نوع کند سوز آن قادر است تا ۲۰ دقیقه در برابر آتش مقاومت کرده و در نتیجه از آسیب های جبران ناپذیر هنگام آتش سوزی جلوگیری خواهد شد زیرا آتش را پخش و سرایت نمی کند و توان شعله وری ندارد. از ویژگی های یونولیت سقفی این است که در برابر آتش حجمش کم خواهد شد و شعله ایجاد نمی شود. پلاستوفوم ها علاوه بر کاهش چشم گیر مصرف آب، در مصرف فولاد، آهن و قالب بندی ها و همچنین در کاهش هزینه های مواد و هزینه های حمل و نقل بسیار موثر است. این ماده در انتهای خود دارای شیار هایی می باشد که این شیار ها احتیاج به رابیتس کاری را به صفر رسانده و هنگام گچ و خاک کردن به راحتی به این شیار ها می چسبند. شرکت آرین سازه رهام عرضه کننده انواع یونولیت ازجمله یونولیت سقفی می باشد.

 

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 613
نمایش همه
علاقه مندی ها ()