بیل مکانیکی یکی از غول پیکرترین ماسین های عمران و ساختمان سازی می باشد، که در تمامی پروژه های مهم و بزرگ که نیازمند دقت بالایی هستند از آن استفاده می شود. قطعات بیل مکانیکی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند، و در صورت فرسودگی و استهلاک باید به سرعت تعویض شوند، تا در کار این ماشین صنعتی اختلالی به وجود نیاورند. برندهای معتبر و مطرح بسیار زیادی در زمینه تولید انواع بیل مکانیکی و لوازم یدکی آن ها فعالیت می کنند، که از معتبر ترین آن ها می توان به کاترپیلار، دوسان، کوماتسو، هیتاچی و لیبهر اشاره کرد. قیمت خرید و فروش قطعات بیل مکانیکی تحت تاثیر فاکتور هایی همچون کمپانی سازنده، نوع و مدل ماشین، کیفیت قطعه و مشخصه های فیزیکی و فنی آن می باشد، که در قطعات بی کیفیت و جعلی این قیمت به مراتب پایین تر است، زیرا هیچ خدمات و پشتیبانی را به همراه ندارد. از مهمترین کاربرد های انواع بیل مکانیکی می توان به حفاری، گودبرداری،پی ریزی، تخریب سازه هاس سخت و سنگین و برش فلزات اشاره کرد.

از انواع بیل های مکانیکی می توان به بیل مکانیکی چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری، دراگلاین، کج بیل و غیره اشاره کرد، که قطعات بیل مکانیکی نیز در هر کدام از آن ها متفاوت است. در تمامی فعالیت های عمرانی و شهرسازی از بیل های مکانیکی به عنوان یک ابزار بسیار کارامد برای سرعت پخشیدن به روند انجام پروژه استفاده می شود. از مهمترین قطعات بیل مکانیکی می توان به شاسی، گیربکس، پمپ حرکت، کابین ، موتور دیزلی، سلکتور و غیره اشاره کرد، که به صورت منسجم و یکپارچه با هم کار می کنند، تا اپراتور آن بتواند کاربرد مورد نظر خود را از این ماشین صنعتی بگیرد. متقاضیان خرید انواع قطعات بیل مکانیکی مانند خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی لیوگانگ می توانند با مراجعه به نمایندگی های معتبر وارد کننده این تجهیزات، تمامی اقلام مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایند.

از بزرگ ترین و معتبرترین نمایندگی های فروش قطعات بیل مکانیکی می توان به فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی اشاره کرد، که با دو دهه فعالیت در زمینه واردات و فروش قطعات ماشین آلات سنگین، تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا به دست متقاضیان می رساند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 380
نمایش همه
علاقه مندی ها ()