بلدوزر از سری ماشین آلات راهسازی است، که در دو نوع چرخ دار و خزنده یا چرخ زنجیری تولید می شود، که هر کدام از آن ها کارایی خاص خود را دارند و قطعات بلدوزر نیز در هر کدام از  آن ها متفاوت است. می توان گفت بلدوزر یک تراکتور بزرگ است، که در جلوی آن یک تیغه نصب شده و کارایی و عملکرد بلدوزر وابسطه به تنظیم طول و ارتفاع این تیغه می باشد. بنابراین می توان گفت تیغه یکی از مهمترین قطعات بلدوزر است، که در صورت خرابی و یا تغییر شکل دادن به راحتی می توان آن را با یک قطعه سالم و باکیفیت تعویض نمود.  خرید و فروش قطعات بلدوزر در برند های معتبر و اصلی با کیفیت کارخانه سازنده از مهمترین معضلات دارندگان این ماشین آلات می باشد، زیرا به علت سود جویی برخی افراد و نیاز بالای بازار به تامین این لوازم یدکی می توان به وفور قطعات تقلبی و متفرقه را مشاهده نمود، که قیمت و طول عمر بسیار کمتری نسبت به قطعات اصلی دارند، و در دراز مدت هزینه های بیشتری را برای کاربران آن به همراه می آورند.

قیمت انواع قطعات بلدوزر در برندهای مختلفی همچون کاترپیلار، کوماتسو، لیبهر، نیوهلند و غیره متناسب با کیفیت ساخت، نوع ماشین، مدل و ظرفیت دستگاه و مشخصات فنی آن متغییر می باشد. ریپر، تراکتور، سیستم هدایت کننده، سیستم برقی، گیربکس و موتور از دیگر قطعات بلدوزر می باشند، که در صورت اختلال در عملکرد و یا خرابی به هر دلیلی می توان به سادگی آن ها را تعویض نمود. از مهمترین کاربرد های بلدوزر یا هموار ساز می توان به پر کردن گودال ها، پی ریزی، دکاپاژ، هموار سازی و تسطیح خاک اشاره کرد، که سبب استفاده گسترده از این ماشین صنعتی در صنایع عمران و راهسازی شده است.برای خرید قطعات بلدوزر هپکو به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی از معتبرترین مراکز فروش قطعات بلدوزر با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد، این مرکز تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت و کیفیت به مشتریان تحویل می دهد، تا در صورت هر مشکل احتمالی در کار کرد قطعه مشتریان بتوانند آن ها را تعویض نمایند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 364
نمایش همه
علاقه مندی ها ()