یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده ی نایلون عریض، کاهش دمای شبانه است. این ماده ی افزودنی گرمای تابشی داخل گلخانه را از فرار به دام می اندازد. در گلخانه های گرم، بسته به این که آیا آسمان ابری است یا آفتابی، پس انداز آن بین 10-20 درصد اندازه گیری شده است. در نایلون عریض چند لایه، فیلم مادون قرمز (IR) همیشه به عنوان لایه ی داخلی برای حفظ گرمای شبانه نصب می شود تحقیقات نشان داده اند که فیلم مادون قرمز می تواند رنگ گیاه و تراکم گیاه را افزایش داده و رشد محصول را تسریع کند. این نایلون عریض به احتمال زیاد به دلیل افزایش دمای گیاه در شب است، هزینه ی بیش تری دارد. باید بدانید که این هزینه چندان زیاد نیست، اما باعث می شود تا گلخانه در تمام زمستان گرم شود. در مناطقی که دارای نور خورشید شدید هستند، این ماده با جذب گرمای روز و طیف مادون قرمز می تواند دمای داخل گلخانه را تا 10 درجه فارنهایت در شب افزایش دهد. برای خرید نایلون عریض به سایت مراجعه کنید.

مواد تشکیل دهنده ی نایلون عریض چه ویژگی هایی دارند:

تحقیقات نشان داده است که هرچه دمای روز بیش تر باشد، اختلاف دما با شب بیش تر خواهد بود. نایلون عریض باعث می شود تا این اختلاف دما به حداکثر خود برسد. از مزایای استفاده ی نایلون عریض شامل کاهش هزینه های خنک کننده یا گرم کننده، راحتی بیش تر کارگران، نیاز کم تر به آبیاری، کاهش استرس گیاه و بهبود طعم و کیفیت میوه می باشد. مواد افزایش دهنده ی ماوراء بنفش نیز یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده ی نایلون عریض می باشد. برای خرید مستقیم طاقه نایلون ارزان به سایت مراجعه کنید.

 زنبور ها برای حرکت به نور ماوراء بنفش (UV) نیاز دارند. اگر یک فرد رشد دهنده ی زنبور ها برای گرده افشانی گیاهان از گل خانه استفاده کند، خرید نایلون عریض که امکان عبور برخی از طیف های انرژی ماوراء بنفش را فراهم می کند، ممکن است مهم باشد.در غیر این صورت، فیلم مسدود کننده اشعه ماوراء بنفش باعث کاهش گل های سفید، تریپس ، شته ها و سایر حشرات می شود. هم چنین می تواند برخی بیماری های قارچی را کنترل کند.  

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت02156572479 - 02156576618

موبایل 09123777763  - 09306666939

ایمیل info@plastsabz.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()