در این مقاله می خواهیم به توضیح چند مدل از انواع فیلم استرچ پالت و ویژگی های آن بپردازیم.

فیلم استرچ پالت رنگی: فیلم های کششی رنگی برای ارائه خدمات نیاز به بسته های طاقچه ای بسیار خاص ایجاد شده اند که سایر انواع فیلم های کششی قادر به ارائه خدمات مناسب نیستند. فیلم کشش رنگی مناسب برای کدگذاری رنگ انبار، حمل و نقل بین المللی یا موجودی می باشد. بسته بندی کششی رنگ به گونه ای طراحی شده است که در برابر پانچ مقاوم باشد. برای خرید انواع فیلم استرچ پالت به سایت مراجعه کنید.

انواع فیلم استرچ پالت چه ویژگی هایی دارند:

فیلم استرچ پالت  UVI: این نوع از فیلم های استرچ پالت، فرا بنفش نیز نامیده می شوند. با مواد افزودنی ویژه این فیلم را به گونه ای تولید نموده اند که بتواند اشعه های فرا بنفش را از خود عبور ندهد. از آن برای مقاومت در برابر دژنراسیون انعکاسی در برنامه هایی که محصولات بسته بندی شده در خارج از خانه نگه داری می شوند و در معرض عناصر قرار می گیرند، استفاده می نمایند.

 فیلم استرچ پالت  VCI:  فیلم کششی VCI یا Vapor Corrosion Inhibitor به طور خاص برای بسته بندی اجزای فلزی ساخته شده تا زنگ نزنند. این فرمولاسیون از اکسیداسیون فلزات جلوگیری می کند و معمولاً برای بسته بندی ابزارها، لوله های فلزی و سایر محصولات یا مواد فلزی استفاده می شود. برای اطلاع از  فروش اینترنتی استرچ پلی اتیلنی به سایت مراجعه کنید.

فیلم استرچ پالت تقویت شده: فیلم های کششی تقویت شده، فیلم های ضخیمی با فرمول های مخصوصاً قوی هستند که برای بسته بندی و محافظت از بارهای بسیار سنگین برای حمل و نقل و استفاده می شوند. به عنوان مثال، این نوع فیلم ها معمولاً برای پالت سازی و یکسان سازی آجر ها و بلوک های سیلر استفاده می شوند.

فیلم استرچ پالت فشرده: فیلم کششی هواکش معمولاً در برنامه هایی استفاده می شود که جریان هوا و اکسیژن برای محصولاتی که بسته بندی می شوند در دسترس باشد. بسته بندی چوب، وسایل گرم نانوایی و غیره از این نوع فیلم استرچ پالت می باشند.

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت02156572479 - 02156576618

موبایل 09123777763  - 09306666939

ایمیل info@plastsabz.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 450
نمایش همه
علاقه مندی ها ()