آموزش عکاسی حرفه ای با رینگ لایت:

در عکاسی از تجهیزات متنوعی جهت نورپردازی استفاده می شود.به تازگی یکی از مهم ترین تجهیزات نورپردازی که نور خیره کننده و زیبایی را به نمایش میگذارد رینگ لایت نام دارد.

رینگ لایت ها رابط کاربری بسیار ساده ای دارند و  در صنعت عکاسی و میکاپ و پزشکی نتایج خیره کننده ای را به نمایش گذاشته اند و تصاویر زیبایی به کمک آنها به ثبت رسیده است.

در این مقاله به بررسی برخی از نکات مهم در استفاده از رینگ لایت و ویژگی ها و مزیبت های آن میپردازیم و به صورت تئوری و عملی آنها را تشریح می نماییم.

رینگ لایت میکاپ نیازی به سافت باکس نداراد:

رینگ لایت دارای یک طلق دیفیوزر است،رینگ لایت ها نور سافت لایت را ارائه می دهند که نوری با کیفیت و نرم است که سایه ی تند به روی سوژه ایجاد نمی کند.

تنظیم کلوین و شدت نور هوشمند:

نور رینگ لایت ها از زرد به سفید و بالعکس قابل تغییر است.کلوین نور رینگ لایت ها از 3200 تا 5600 کلوین قابل تنظیم است که بستگی به رنگ پوست سوژه ی شما دارد.

شدت نور رینگ لایت ها از 0 تا100 پله قابل تنظیم است و حتی نور رینگ لایت می تواند بعنوان یک نور کمکی در عکاسی و یا میکاپ مورد استفاده قرار بگیرد.

نورپردازی صورت (پرتره):

میتوانید نور رینگ لایت را از زوایای مختلف به صورت سوژه ی خود بتابانید و نتایج بدست آمده را باهم مقایسه نمایید.

اگر نور را تنها به بخشی از صورت سوژه ی خود تابش دهید باقی صورت تاریک به نظر می رسد که می تواند  جلوه ی تصویری زیبایی را ایجاد نماید.

ترکیب نوری رینگ لایت با یک نور دیگر جلوه ی بسیار زیبایی را ایجاد می نماید:

نور رینگ لایت را می توانید با نور چراغ های LED و SMD نورهای ثابت و یا پروزکتورها و فلاش ها ترکیب نمایید.بعنوان مثال می توانید نور اصلی خودرا به روی سوژه قرار داده و نور رینگ لایت را در بک گراند تصویر قرار دهید تا محیط پشت سوژه را پوشش داده و سایه هارا رفع نماید.

بازتاب نور رینگ لایت در چشمان جلوه ی زیبایی را ایجاد می کند:

رینگ لایت می تواند در چشمان سوژه جلوه ی زیبایی به نام CATCH LIGH ایجاد کند.

این ویژگی در عکاسی پرتره بسیار پرکاربرد است.

قابلیت حمل و نصب آسان:

رینگ لایت ها تجهیزاتی سبک وزن و اکثرا باتری خور هستند.در نتیجه می توان آنها را به راحتی در یک کیف مخصوص خمل کرد.

قیمت رینگ لایت ها ارزان و مقرون به صرفه است و برای نصب رینگ لایت در استودیو  و یا سالن میکاپ نیاز به یک سه پایه رینگ لایت داریم.

نتیجه گیری:

با توجه به نکات ذکر شده می توان فهمید که چرا رینگ لایت ها به سرعت در حال فراگیر شدن هستند.

به کار بردن خلاقیت در عکاسی و میکاپ با رینگ لایت بسیار ساده و آسان است و پس از خرید رینگ لایت ایده آل خود به راحتی می توانید روش های خلاقانه را در اینترت پیدا نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()