درب های اتوماتیک شیشه ای به مرور جایگزین درب های قدیمی شده اند و در سازه های بزرگ که میزان رفت و آمد در آنها زیاد میباشد این درب ها کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده اند. درب اتوماتیک شیشه ای از دو  جهت حائز اهمیت است که اتوماتیک و شیشه ای بودن درب ها میباشد. اتوماتیک بودن درب کار را برای افرادی که به ساختمان رفت و آمد میکنند را بسیار راحت تر کرده است و نیروی انسانی که بدین منظور یعنی باز و بسته کردن درب ها استفاده میشود را به صفر میرساند. درب های قدیمی که با نیروی انسانی باز و بسته میشوند ممکن است باعث ترافیک انسانی به هنگام ورود و خروج شوند و نمیتوان تصور کرد که از اینگونه درب ها در سازه های پر جمعیت و پر رفت و آمد استفاده نمود. چشمی و سنسور این درب ها بلافاصله بعد از مشاهده فرد درب را برای او باز خواهد کرد و بعد از خروج نیز درب را میبندد و این کار را میتواند بارها و بارها انجام دهد که در نتیجه خبری از ترافیک انسانی در مقابل درب نخواهد بود. برای مراجعه به قسمت فروش درب اتوماتیک شیشه ای از طریق لینک اقدام کنید.

درب اتوماتیک شیشه ای بسیار زیبا هستند و میتوانند جلوه ظاهری خوبی را برای ساختمان بوجود آورند. درب های شیشه ای را عمدتا شیشه تشکیل داده اند که شیشه نیز به خودی خود بسیار زیبا میباشد. شیشه ها همچنین دید خوبی را از بیرون و همچنین داخل ساختمان بوجود می آورند که در حفظ امنیت ساختمان نقش مهمی دارند.

در تابستان و یا زمستان که هر رفت سرما و گرما به اوج خود میرسد درب های اتوماتیک شیشه ای مانند درب شیشه ای لابل اویلوس 150 به همراه قفل و باطری این امکان را ایجاد میکنند تا میزان خروج انرژی به حد اقل خود کاهش یابد. این درب ها بدون درز هستند و بلافاصله بعد از ورود و خروج نیز باز و بسته میشوند که از خروج انرژی جلوگیری میکنند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()