کابینت کلاسیک طرفداران زیادی را به سمت خود جلب نموده است و این نوع سبک طراحی کابینت از گذشته های دور تا به امروز مورد استفاده علاقه مندان قرار گرفته است و متناسب با نما و دکوراسیون داخلی کلاسیک می باشد، همچنین می توان به نوعی به صورت تلفیقی با کابینت مدرن، از کابینت های کلاسیک استفاده نمود.

از بارزترین ویژگی های کابینت های کلاسیک می توان به عمق بسیار زیاد کابینت های کلاسیک اشاره نمود که به راحتی می توان ظروف زیادی را درون کابینت ها قرار داد و تنها جنبۀ تزئینی نداشته باشند و باعث بهینه سازی در فضای آشپزخانه می گردد.

معمولاً در ساخت انواع کابینت کلاسیک آشپزخانه از چوب طبیعی استفاده می شود که نمای آن، حس فرح بخشی را در افراد خانه ایجاد می کند و صمیمیت افراد موجود در آن محیط را چندین برابر می نماید و باعث بهبود کیفی خدمات دهی به اعضاء خانواده می گردد.

کابینت کلاسیک آشپزخانه را می توانید در طرح و رنگ های متنوع سفارش دهید و متناسب با وسایلی که قرار است درون کابینت ها قرار داده شود، می توان ابعاد و عمق کابینت های کلاسیک را در نظر گرفت و به نوعی قابلیت پوشش کامل فضای آشپزخانه را دارا می باشد و معمولاً از طرح های هنری، تاریخی و زیبا در ساخت کابینت کلاسیک آشپزخانه استفاده می شود و کابینت ساز موظف است، بر اساس ایده و سلیقۀ شما کابینت آَشپزخانه را پیاده سازی نماید.

کابینت های کلاسیک در عین مزایا دارای معایبی چون قیمت بالا، امکان آسیب در برابر اجسام نوک تیز، دارای وزن سنگین می باشد( از نظر نصب و پیاده سازی، بسیار دشوار می باشد)، نسبت به کابینت هایگلاس و انواع کابینت مدرن خیلی سخت پاکیزه می گردد، در صورت خراب شدن کابینت به راحتی نمی توان تعمیر و تعویض نمود و در انتها به دلیل حجم کاری بالا، نیاز به مدت زمان بیشتری برای نصب و پیاده سازی کابینت کلاسیک نیاز است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()