ظاهر ساختمان اولین موردی است، که در هنگام ورود به ساختمان با آن مواجه می شوید، و در قضاوت اطرافیان و مشتریان شما تاثیر بسیار زیادی دارد. به طور کلی به مجموعه کار هایی برای پاک کردن آلودگی ها و جرم های موجود در بدنه ساختمان ها ایجاد می شود، نماشویی می گویند. آلودگی شهر های صنعتی، گرد و غبار بالای محیط و بارش باران های اسیدی از جمله مواردی هستند که سبب آلودگی نمای ساختمان منزل و یا محل کار شما می شود، از این رو شرکت های بسیار زیادی با زمینه شغلی نماشویی برای حل این مشکل پا به میدان نهاده اند و با استفاده از به روز ترین تجهیزات دنیا خدمات نماشویی را برای تمام ساختمان های بلند، با دسترسی محدود فراهم می کنند.

 از سری خدمات نماشویی می توان به نماشویی با استفاده از واتر جت، داربست و طناب اشاره کرد، که البته نماشویی با داربست به دلیل اینکه در برج های مرتفع بسار مشکل و در برخی موارد غیر ممکن بوده، امروزه در زمره روش های منسوخ شده قرار گرفته است. از روش های متداول نماشویی در این روز ها می توان به نماشویی با استفاده از واترجت و طناب اشاره کرد، که سرعت و دقت بالاتری نسبت به روش های قدیمی تر دارند.

 روش های نماشویی ساختمان ها در شرکت های مختلف، با توجه به نوع ساختمان و مصالح به کار رفته در بدنه آن ها تغییر می کند، و  در اکثر موارد از نماشویی با استفاده از طناب و یا بالابر استفاده می شود، که علاوه بر سرعت بالای انجام کار قیمت مناسب تری از دیگر شست و شو ها دارد. به دلیل افزایش تقاضاها برای انجام خدمات نماشویی نمای سنگی اکثر شرکت ها این امکان را فراهم ساخته اند تا بتوان به صورت تلفنی و یا اینترنتی، خدمات نماشویی ساختمان خود را سفارش دهند، و در کوتاه ترین زمان ممکن این خدمات را برای ساختمان خود سفارش دهند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 670
نمایش همه
علاقه مندی ها ()