انواع تاب از گذشته های دور جزء وسایل سرگرمی و لذت افراد شناخته می شده است. در گذشته ها با بستن دو طناب به یک درخت از آن به عنوان تاب استفاده می کردند که امروزه جای خود را به انواع تاب های مدرن و جدید داده اند. بعضی از انواع تاب قابل استفاده در داخل منزل ، حیاط و یا ویلاها می باشند که به آن ها تاب ریلکسی گویند. خرید انواع تاب ریلکسی در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شود که بنا بر سلیقه ی خود می توانید از بین تنوع مدل ها انتخاب نمایید. جنس بدنه ی تاب ریلکسی از آهن می باشد که بهترین نوع آن قابلیت تحمل وزن تا 150 کیلوگرم را دارا می باشد. از انواع تشک های نرم با رنگ بندی های متنوع برای نشستن داخل تاب ریلکسی استفاده می شود که آرامش نشستن در یک تاب را دو چندان می کند. تشک ها معمولا قابلیت شستشو دارند و می توانید در صورت کثیفی آن ها را به راحتی تمیز نمایید.

بدنه ی تاب ریلکسی دارای یک لایه رنگ می باشد که باعث می شود تا این محصول ضد زنگ باشد ولی بهتر است از انواع تاب ریلکسی در مکان های مسقف استفاده نمایید. تاب ریلکسی در انواع مدل های دو نفره و یک نفره تولید می شود که می توانید مناسب با نیاز خود بهترین مدل را خریداری نمایید خرید تاب ریلکسی تک نفره مدل TA105 مناسب می باشد .

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب از تولیدکنندگان و فروشندگان انواع تاب ریلکسی می باشد که دارای متنوع ترین و به روز ترین مدل های تاب ریلکسی با رنگ بندی و مدل های متنوع دو نفره و تک نفره می باشد. می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه از انواع مدل های تاب ریلکسی دیدن نمایید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با شماره های فروشگاه تماس حاصل نمایید.   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 587
نمایش همه
علاقه مندی ها ()