کفش ایمنی یک نوع کفش برای کار می باشد. از کفش ایمنی در محیط های کاری سخت و پر خطر که محافظت از بدن ضروری است، به کار می رود. در کفش ایمنی در قسمت جلویی از فولاد استفاده می شود. در برخی مشاغل استفاده از کفش ایمنی ضروری است زیرا این نوع مشاغل بسیار پر خطر می باشند و در صورت استفاده نکردن از کفش ایمنی جان ما به خطر می افتد و احتمال از دست دادن انگشتان و یا افتادن اجسام سنگین روی پا ها وجود دارد. در مکان هایی که امکان افتادن اجسام وجود دارد و نیز در زمان کار کردن با ابزار و وسایل خاص که باید از پاهای خود مراقبت کنیم از کفش ایمنی استفاده می شود. به این دلیل که پا به عنوان قلب دوم ما یاد می شود و بسیار سلامتی آن در زندگی ما مهم می باشد استفاده از کفش ایمنی مناسب ضروری می باشد.

 کفش ایمنی مناسب باید از هر لحاظ استاندارد باشد یعنی زمانی که پا ها داخل کفش ایمنی قرار می گیرد باید احساس راحتی ایجاد کند و پوشانندگی مناسب در اطراف پا ها داشته باشد. در داخل کفش ایمنی باید از آستری مناسبی استفاد ه شود زیرا در غیر اینصورت به انواع بیماری های پوستی دچار خواهیم شد. نحوه ی قرار گیری پا ها در داخل کفش ایمنی بسیار مهم می باشد زیرا رابطه ی مستقیم با ستون فقرات ما دارد و ما باید از کفش ایمنی بتوانیم در زمان کار به شکل بلند مدت استفاده کنیم بدون اینکه فشار غیر عادی به پا ها وارد شود. در نهایت زیبایی کفش ایمنی اهمیت دارد و باید زیبا و کاربردی باشد

 در فروشگاه تجهیزات ایمنی عاقل انواع متنوعی از کفش ایمنی مطابق استاندارد و با کیفیت عالی عرضه می گردد و شما می توانید خرید خود را از سایت انجام دهید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 761
نمایش همه
علاقه مندی ها ()